سریال تلویزیونی «خانه مادری» اولین سریال شبکه امید است که با مشارکت با شبکه کرمان به کارگردانی امین امانی و علی امانی با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین مقابل دوربین رفت. روز گذشته علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما از این روند تولید این سریال بازدید و با عوامل سریال گفتگو کرد.

بازدید علی دارابی از پشت صحنه سریال «خانه مادری»

داستان این مجموعه در مورد مادری به نام آذربانو (زهرا سعیدی) است که بعد از شهادت فرزندش در ١٦ سالگی از کرمان به تهران سفر کرده و پس از فوت همسرش مجدد به کرمان و خانه مادریشان برمی‌گردد.

در سریال خانه مادری شخصی بنام عمو کریم (مهدی صباغی) به همراه خانواده‌اش سالهاست بعنوان سریدار زندگی می‌کنند که با ورود آذربانو اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.

 بازدید علی دارابی از پشت صحنه سریال «خانه مادری»

این سریال در ٢٦ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای تولید و با مشارک شبکه کرمان و شبکه امید ساخته می شود و از اول نوروز ٩٧ از شبکه کرمان و شبکه سراسری امید پخش خواهد شد.

بازیگران و عوامل سریال خانه مادری عبارتند از: زهرا سعیدی، مهدی صباغی، بهراد خرازی، شهروز ابراهیمی، ساناز سماواتی، سارا احمدیان، یدالله شادمانی، حمید غیاث، حمید دلسوزی، حسن همتی، زهرا مرادی، عباس سلطانی، سهیل مینایی، مینا اخوان، محمود رضایی مهر.