سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز پنجشنبه در حاشیه نشست سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در جمع خبرنگاران توضیح بیشتری در باره محتویات این سند ارائه نداد.
وی در ادامه افزود: نظارت بر آثار ادبی و تاریخی دوران هشت سال دفاع مقدس توسط این بنیاد از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در این نشست همچنین گزارش بودجه سال 96 ارائه و میزان درصد‌های بودجه سال 97 نیز به تصویب رسید، گفت: همچنین با تصویب اعضا، معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح به عضویت هیات امنا بنیاد درآمد.
سردار کارگر همچنین در خصوص نشست هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز تصریح کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری شهرداری و شورای شهر تهران شکل گرفته است و در اسفندماه سال گذشته باغ‌ موزه دفاع مقدس تهران به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تغییر یافت.
رییس هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران همکاری و تعامل بسیار خوبی با این مجموعه دارند و در خصوص بودجه نیز نسبت به سال گذشته کاهشی دیده نمی شود.
در نشست سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سردار سرلشکر اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، سرلشکر رحیم صفوی، هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و برخی مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند.
اجتمام* 1933*1569
خبرنگار: بهروز سلطانیان ** انتشار: علی حبیبی