امه ای را برای شمارش آراء مردمی و رأی گیری نهایی جهت انتخاب فینالست هفته در نظر گرفته است، که هر بار با حضور چهره ها و گروه های مختلف حوزه فرهنگ و هنر همراه می شود.

چهارگوشه تلویزیون| باز شدن پای "پازل باند" به تلویزیون

در همین راستا گروه «پازل باند» نیز جمعه 13 بهمن، ساعت 21 با حضور در برنامه، علاوه بر همراهی با مخاطبان، قطعاتی را برای اولین بار اجرا خواهند کرد.
«کودک شو» با اجرای پژمان بازغی، به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی از شنبه تا سه شنبه ساعت 23 و جمعه ساعت21 از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

پخش برنامه «سینما آی فیلم» ویژه جشنواره فیلم فجر

با آغاز سی و ششمین فستیوال فیلم فجر شبکه آی فیلم مانند گذشته به پوشش این جشنواره خواهد پرداخت. بینندگان آی فیلم میتوانند از شنبه 14 بهمن به مدت 10 شب مخاطب ویژه برنامه «سینما آی فیلم» از این شبکه باشند.

ویژه برنامه «سینما آی فیلم» به تهیه کنندگی وحید رونقی و محمد تنکابنى در ایام جشنواره میزبان مخاطبان و علاقه مندان به سینما می‌شود. این ویژه برنامه از شنبه هر شب ساعت 22:30 در شبکه آیفیلم به بررسى اتفاقات جشنواره، حواشی و معرفى فیلم‌های در حال اکران با حضور عوامل و بازیگران آن می‌پردازد."سینما آی فیلم" به سه زبان ( فارسی، انگلیسى و عربى) پخش خواهد که مجری اصلی برنامه و بخش فارسی آن اسماعیل باستانی، مجری برنامه عربی مازن السریع، و مجری برنامه انگلیسی نیز رضا نایبی است.

‏ مرور تولیدات جدید تلویزیون در برنامه این هفته شما و سیما
برنامه این هفته"شما و سیما"، جدیدترین خبرها از تولیدات نمایشی و برنامه های جاری و در دست تولید سیما را معرفی خواهد کرد. پشت صحنه مستند مسابقه ضدگلوله، گزارش نشست ریاست سازمان و معاونت سیما به همراه تعدادی از فیلمسازان با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، معرفی شبکه هیسپان تی وی، نظرات مردم درقالب گزارش و پخش قسمت هایی از سریال های ماندگار قاب جادو از مهمترین بخش های برنامه این هفته شما و سیما هستند.
برنامه شما و سیما با رویکرد تعامل بیشتر مردم با سیما و ارائه تصویرى جامع تر از انواع تولیدات نمایشى و غیر نمایشى معاونت سیماى رسانه ملی، به تهیه کنندگی محسن همایونی جمعه 13 بهمن ساعت 13:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.
انتهای پیام/