فرهاد فرج نظام تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی«عمودی‌ها» در خصوص این سریال گفت: سریال «عمودی‌ها» مدتی است از شبکه سه سیما پخش می‌شود و همزمان با پخش، آخرین مراحل تدوین و صداگذاری را سپری می‌کند.

فرج نظام در خصوص داستان این سریال اظهار کرد: این مجموعه با 19 بازیگر اصلی و مهمان و نزدیک به پنجاه هنرور، روایتگر زندگی تعدادی از شهروندان تهرانی است که در یک مجتمع مسکونی گرد هم آمده‌اند تا زندگی مسالمت آمیزی را در محیط آپارتمانی تجربه کنند؛ اما مشکلات ریز و درشت و سلیقه‌های شخصی برخی از ساکنان آرامش را از همه اهالی مجتمع سلب کرده است. 

همچنین مسعود شریفی، مهرداد ضیایی، محمد عمرانی، شیوا خسرو مهر، زهرا سعیدی، محسن یگانه، سعید کریمی, مهشید جوادی، سجاد دیرمینا، هادی افشار، اصغر حیدری، کیانوش گرامی، لیلا ایرانی، اسدالله یکتا، مجید شهریاری و میترا دهقانی از جملهبازیگران این مجموعه طنز تلویزیونی هستند.

سایر عوامل این اثر عبارتند از:

مشاور فیلمنامه: علی اکبر محلوجیان، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تصویربرداری: مهدی امیری، صدابردار: علیرضا افخمی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح صحنه و لباس: موسی شیبک، موسیقی: نیما عظیمی‌نژاد، تدوینگر: فریدون جامه بزرگ، صداگذاری: محمد درگاهی، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محمد رسولی، جانشین تولید: مصطفی الماسی، مجری طرح: معصومه صباحی موسوی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: گلناز منوچهری.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی«عمودی‌ها» هر شب از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18:30 روی آنتن شبکه سه قرار می رود.