«لیدی برد» یا «کفشدوزک» که نخستین تجربه کارگردانی گرتا گرویگ است به رای منتقدان نیویورک به عنوان بهترین فیلم سال 2017 انتخاب شد. جایزه بهترین بازیگر زن نیز به سیرشا رونان برای بازی در همین فیلم اهدا شد.

در این فیلم کمدی که با تمرکز بر یک شخصیت زن ساخته شده، لوری متکالف و لوکاس هجز نیز بازی کرده‌اند.

از دیگر برندگان حلقه منتقدان نیویورک فیلم «پروژه فلوریدا» بود که موفق به کسب جایزه بهترین کارگردان برای‌ شان بیکر شد و در همین حال جایزه بازیگر مرد مکمل را برای ویلم دفو دریافت کرد.

تیموتی شالامه برای «مرا با نامت صدا کن» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شد و جایزه بهترین بازیگر زن مکمل حلقه منتقدان فیلم نیویورک نیز به تیفانی هدیش برای بازی در «سفر دختران» رسید.

پل تامس آندرسون برای «موضوع فانتوم» جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

فیلم ترسناک «برو بیرون» نخستین تجربه کارگردانی جردن پیلی نیز بار دیگر جایزه بهترین فیلم اول را به خود اختصاص داد و «کوکو» ساخته دیزنی عنوان بهترین فیلم انیمیشن سال را از آن خود کرد.

این در حالی است که فیلم «پست» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که به تازگی سه جایزه از جوایز هیات ملی نقد برده بود، موفق به کسب جایزه‌ای از حلقه منتقدان فیلم نیویورک نشد.

عنوان بهترین فیلم خارجی‌زبان نیز به «۱۲۰ ضربان در دقیقه» ساخته رابین کامپیو از فرانسه رسید و انیس وردا با فیلم «چهره‌ها، مکان‌ها» جایزه بهترین فیلم غیرداستانی را برد.

حلقه منتقدان فیلم نیویورک که از سال 1935 تشکیل شده است، جوایز برندگان را سوم ژانویه 2018 در مراسمی که در نیویورک برگزار می‌شود به آنها اهدا می‌کند.