آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با شناخت از میزان علایق گردشگران برای استراحت و اقامت در مکانی آرام، با هوایی مطبوع و ملایم با برگزاری تخصصی تور دبی به گردشگران خوش‌سفر این امکان را می‌دهد که امسال پاییزی متفاوت داشته باشند.

حتی اگر در شرایطی به این نتیجه رسیدند که همین الان نیاز به سفر دارند و باید از روزمرگی خود جدا شوند به‌سادگی می‌توانند با تور لحظه‌ آخری دبی همراه مسافران شوند.

با یک پرواز ساده، شما از میان ابرها بر زمینی می‌نشینید که هم دریا دارم و هم صحرا. هم پارک‌های پر از گل و گیاه دارد و هم سرزمینی خشک و بی‌علف! دبی جایی است که شما از میزان تنوع امکانات و تفریحات آن به معنای کامل کلمه سرگیجه می‌گیرید. صبح می‌توانید به ساحل بروید و از هیجان ورزش‌های آبی نفستان بند بیاید، عصر همان‌روز هم می‌توانید به صحرا بروید و در میان شن‌های خنک به ستاره‌های درخشان آسمان زل بزنید.

تماشای غروب در صحرای طلایی

به شما پیشنهاد می‌دهیم، این‌بار ابتدا تفریح و گشت‌وگذار در صحرا را امتحان کنید. هیچ نگرانی نباشید همان هیجانی را که در میان آب و بازی‌های پر از انرژی آنجا تجربه می‌کنید در صحرای طلایی دبی هم برای شما فراهم است. ابتدا در ماشین‌های شاسی بلند بنشینید، کمربندتان را محکم ببندید و آماده شوید برای یک تفریح فوق‌العاده هیجان‌انگیز. بالا و پایین رفتن‌ با سرعت زیاد ماشین از روی شن‌های نرم کویر و صحرا حال شما را خوب می‌کند.

 اگر هنوز جانی داشتید و انرژی هیجانی شما تخلیه نشده بود می‌توانید روص شن اسکی کنید و یا با موتورهای مخصوص موتورسواری کنید و از همه مهمتر با شتر به میان صحرا بروید و از منظره‌ی بی‌نظیر غروب در آنجا تصویربرداری کنید و در آخر هم به چادرهای مخصوص میان صحرا بروید و بعد از صرف شام سنتی، خاطره‌ی این تفریح را با نقاشی طرحی عربی با حنا بر روی دست و یا پای خود ماندنی کنید.

لذت تابش آفتاب در ساحل آبی

حالا که این‌بار با صحرا شروع کرده‌اید برنامه‌ای هم برای ساحل بگذارید. تجربه‌ی پرواز بر روی آب یکی از هیجان‌انگیزترین و پر طرفدارترین تفریحات آبی دبی است که چند سالی است با فلای برد جزء تفریحات پرطرفدار اینجا شناخته می‌شود. فلای‌برد وسیله‌ای است که با فشار آب شما را از سطح دریا جدا می‌کند و به آسمان می‌فرستد.

 

 اگر می‌خواهید هیجان این ورزش‌های آبی را با فرزندانتان هم شریک شوید می‌توانید فلای‌فیش یکی از هیجان‌انگیز ترین تفریحات آبی را سوار شوید. در فلای فیش فرزندان شما درحالیکه روی قایقی بادی دراز کشیده‌اند و با کمربندهای ایمنی به آن بسته شده‌اند، توسط یک قایق موتوری کشیده می‌شوند تا اندکی از سطح آب جدا شوند و با سرعت به پرواز و حرکت درآیند.

بازی کودکانه در سرزمین لگوها

همراهی فرزندان در سفر موضوع مهمی است که باید سفر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که آن سفر برای آنها هم تجربه‌ی خوب و متفاوتی باشد. یکی از برترین نقاط دنیا برای تفریح کودکان و نوجوانان، لگولندها یا سرزمین‌های لگویی است.

به گزارش ویرلن؛ دبی با توجه به اینکه قصد دارد به پایتخت تم‌پارک‌های دنیا بدل شود، یک لگولند جذاب، کامل و بزرگ در دل خود دارد که با استانداردهای بسیار بالایی، بهترین لحظات را برای فرزندان شما رقم می‌زند. یکی از جذاب‌ترین‌ تجربه‌هایی که می‌توانید با خود از این پارک بیرون ببرید،

تجربه سواری‌هایی‌ست که با فرزندان خود انجام می‌دهید. بسیاری از چرخ و فلک‌ها یا سواری‌های چرخان باید به صورت دو نفره انجام شود. به این ترتیب می‌توانید یک بازی جذاب را همراه با کودکان خود سر کنید.

تماشای بزگترین آثار ساخته شده‌ی بشر

تقریبا هر آنچه که در دبی وجود دارد و مسافران مختلفی را از سراسر دنیا به‌خود جذب می‌کند برای همه‌‌ی مسافران با هر امکاناتی در سفر پیش‌بینی شده است. شاید اگر این تفریح‌ها و برنامه‌ها کمی از سطح هزینه‌های همیشگی سفر بالاتر باشد، اولین قدم می‌توانید راهی برج‌الخیفه شوید به تماشای بزرگ‌ترین و زیباترین آب‌نمای موزیکال جهان بنشینید.برج خلیفه (بلندترین برج دنیا)، با مرکز خرید دبی‌مال (بزرگترین مرکز خرید دنیا) و رستوران عبدالوهاب قرار دارد در کناربزرگترین آب‌نمای موزیکال دنیا یکی از مهم‌ترین مراکز دیدنی رایگان دبی است.

photo_2017-11-22_14-27-08

 

 

این آب‌نما در فضایی به وسعت ۱۳ هکتار، با طول ۲۷۵ متر، از پنج دایره‌ی مجزا که به وسیله‌ی قوسی به هم متصل شده‌اند ساخته شده است. این آب‌نما رکورد بلندترین فواره‌های دنیا را نیز در اختیار دارد. فواره‌های این آب‌نما توان آن را دارند که قطره‌های آب را تا ارتفاع ۱۵۲ متر در آسمان به پرواز درآورند و این ارتفاع معادل با ارتفاع یک ساختمان ۵۰ طبقه است. به طور کلی در یک شبانه‌روز ساعت کاری این آب‌نما، ۲۵ قطعه‌ی موسیقایی مختلف شنیده می‌شود و میانگین شنیده شدن هر قطعه در حدود شش دقیقه است.

به‌هر حال واقعیت این است که شما وارد شهری شدید که مقصد سفرهای لوکس چهره‌های مشهور جهان است و در کنار امکانات رایگان و ارزان، امکانات ویژه و منحصر به‌فرد برای مسافران لوکس هم در نظر گرفته‌اند.

آرامش در میان میلیون‌ها گل رنگارنگ

برج‌العرب که به نمادی از دبی تبدیل شده‌ است، خود نشانی از همین سفرهای لوکس است. هتل برج‌العرب یک هتل هفت ستاره در میان هتل‌های جهان است که تمامی ۲۰۲ اتاق این هتل به صورت دوبلکس طراحی شده‌اند و به وسیله‌ی یک راه‌پله‌ی مارپیچ به هم متصل می‌شوند. این هتل بادبان شکل، با ارتفاع ۳۴۱ متر در منطقه‌ی الجمیرا در جزیره‌ای با فاصله‌ی ۲۸۰ متری از ساحل ساخته شده و امکان تردد مهمانان خود را در جاده‌ای انحصاری و با خودروی رولزرویس به صورت اختصاصی فراهم آورده است.

 اما زیبایی‌های این شهر فقط به این نمادهای لوکس و تفریحات پرهزینه خلاصه نمی‌شود. پارک‌های مختلف و جذاب این شهر جزء دیدنی‌هایی هستند که نباید از آنها غافل شوید. مثلا Miracle Garden باغ گل عظیم دوبی است که میزبان بیش از ۱۰۹ میلیون گل در زمینی به مساحت ۷۲هزار مترمربع‌ است و سازه‌های بسیاری در آن وجود دارد که همه با گل آراسته شده‌‌اند و به صورت دوره‌ای در آن‌ها تغییر یا به آن‌ها چیز جدیدی اضافه می‌شود.

دیوار گلی که در حاشیه این منطقه بنا شده و کل باغ را محصور کرده در جهان از نظر درازا بی‌همتاست و بسیاری از سازه‌های دیگر همچون خانه‌ی واژگون یا گنبدهایی از گل تا به حال به این شکل ساخته نشده بودند. دیدن این زیبایی واقعا خاطره‌ای تکرار نشدنی است.

اصولا همه‌ی این زیبایی‌ها و تنوع امکانات رفاهی و تفریحی، گردشگریان بسیاری را مشتاق به دیدار از دبی می‌کند. همان‌طور که بسیاری از ایرانی‌ها هم برای تعطیلات عید، تصمیم گرفته‌اند با انتخاب تور دبی نوروز97 میهمان این شهر باشند و از تعطیلات خود به بهترین نحو استفاده کنند.

photo_2017-11-22_14-27-02

photo_2017-11-22_14-27-05