پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- محمد صباغی- قشر حزب اللهی و مذهبی بارها و بارها چوب ندانم کاری عده ای را خورده که خود را با اسم وعنوان مذهبی به قشر حزب اللهی و هئیتی چسبانده اند و در این بین هرچه از دستشان بر آمده برای از بین بردن روحیه حزب اللهی انجام داده اند.

یکروز با گرفتن ابرو و رنگ کردن ریش ویک روز هم با خواندن ترانه و شرکت در کنسرت هایی که به مراتب بدتر از کنسرت های لس انجلسی بوده آنهم در ردیف اول و با ظاهری شیک و مجلسی.

و اگر گاهی با آنها هم بحث شوی، جوابی که به تو میدهند این است که نباید اسلام را خشک و مذهب را برای مردم سخت بگیریم.

آری حق باشماست؛ اصلا برای همین است که عده ای از شما در لباس مذهب درآمدید تا مذهب خودتان را به مردم نشان دهید، نه مذهب و دین واقعی را.

یکجا با سخت گیری فراوان پونز به پیشانی دختری زدید که چند تار مویش بیرون بود و یکجا در مجلسی حضور پیدا کردید که نه در شأن شما بود و نه نیاز بود که تقیه کنید.

چه خون دلی خورده رهبرمان و چه اشکی ریخته امام زمان مان از دست این گروه عوام فریبِ متظاهر.

برادر من خواهر من!

هرکس که ریش گذاشت و هرکس که ظاهر موجهی داشت، تورا به خدا به اسم و عنوان مذهبی و متدین نگذارید. که بسیارند گرگهایی که در لباس میش قصدشان فقط و فقط تیشه زدن به ریشه اسلام و انقلاب است.

تنها کسی میتواند مذهبی و انقلابی و حزب اللهی باشدکه راهش، کلامش، هدفش، خط و ربطش و همه و همه خدایی باشد، حسینی باشد، علوی باشد، و در مسیر و تأیید ولایت فقیه آن هم نه در حرف بلکه در عمل!!!

خداوند به همه ما بصیرتی نافذ و قدرتی جامع و نَفسی مطیع و قلب و زبانی پاک و همسو برای رضای معبود عنایت کند.

حجم ویدیو: ۱.۳۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۵