پرونده‌ای برای تئاتر «اعتراف» به کارگردانی «شهاب حسینی» و یک پرونده ویژه درباره «تاثیر المان شهری در زیبایی شهر» مهمترین بخش های این شماره از صدبرگ را تشکیل می‌دهند.

براساس این خبر در بخش بررسی تئاتر «اعتراف»، گفت‌وگوهایی با عوامل این تئاتر از جمله سید مهدی حسینی، برادر شهاب حسینی و سازنده موسیقی تئاتر و تعدادی از نقش آفرینان این نمایش از جمله شهرام ابراهیم آبادی، مهدی بجستانی و تنی آوانکیان انجام شده است.

همچنین در پرونده «تاثیر المان شهری در زیبایی شهر»، سید محمد بهشتی عضو هیات مدیره سازمان زیباسازی شهر تهران، سید مهدی موسوی معاون فرهنگی و هنرهای شهری این سازمان و عبدالحمید نقره کار، استاد دانشگاه علم و صنعت و مدیرقطب علمی معماری اسلامی کشور، دیدگاه‌های خود را در زمینه تاثیر عنصر زیبایی در روحیه شهروندان و عوامل پویایی و زنده بودن یک شهر مطرح کرده‌اند.

پرونده ویژه «صدبرگ» برای حضور ستاره‌های سینما در تئاتر

در نهمین شماره از این ماهنامه فرهنگی و هنری، «پویان عسگری» منتقد و نویسنده در حوزه سینما نیز، فیلم «ساعت 5 عصر» مهران مدیری را نقد و بررسی کرده است.

علاقه مندان به تهیه نسخه «PDF» این شماره از صدبرگ می توانند با مراجعه به پایگاه «کتابخوان طاقچه» با تخفیف ویژه نسخه الکترونیکی این ماهنامه را دریافت کنند.