پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- اکبر شهبازی- کلیپ زیر  از آهنگ های علیرضا عصار است که با تدوینی به جا بر روی کلیپ شهادت آقا محسن حججی عزیز قرار گرفته است، عصار شاید خواننده خوش صدا،به تعریف معمول امروزی نباشد اما به شدت آرمانگراست حداقل اینکه آثارش، شخصیت دارد و تک تک آثارش حرف برای گفتن دارد، چهره ای که از شمشیر تفدیده مولا علی(ع) در برابر برادرش عقیل می گوید و از آرمان عدالت هیچگاه کنار نمی کشد.

کمتر کسی اما این روزها عصار و امثال او را می شناسد، همچنان که محتوای آثارش غریب در جامعه روزگار ماست،از عصار و حسام الدین و سراج و محمد اصفهانی ها رسیده ایم به حسین تهی و آرمین تو ای اف ام ‎ و متین دو حنجره و... این فاجعه نیست؟!

موضوع به هیچ وجه عصار یا خواننده ای دیگر نیست، صحبت بر سر یک فروپاشی اجتماعی است، دگرگونی  وحشتناکی که نهایت آرمان  یک جوان نسل سوم انقلاب را به نقطه ای برساند که نهایت آمال و آروزیش  عشق چند ضلعی آغشته به تهوع آورترین محتوای سکسی و جنسی باشد - موسیقی فراگیری که ته حرفش این است که"نفس کشیدن سخته - تو رو ندیدن سخته"!

همانطور که سیاست سکولار ومعنویت سکولار داریم موسیقی سکولار هم داریم، موسیقی که افیون جامعه می شود، موسیقی که تبعیض ها و ناعدالتی ها را نمی بیند و عرصه نبرد را به سرکوب های ادیپی و جنسی جامعه می کشاند و هرکس مشغول خودش می شود.

عصار و حسام الدین سراج و اصفهانی وشجریان و افتخاری و حتی معین و سیاوش قمیشی ها... اصلا مهم نیستند،مهم نگرش هاست وجامعه ای که افرادش و مسئولانش  تتلوها و دوحنجره ها را بیشتر ترجیح میدهند!

و اینکه چرا جامعه ما اینگونه شده است؟


 

حجم ویدیو: ۱۰.۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۳۴