در حالی که در هفته پیش تماشاخانه ایرانشهر از اجرای اثر تازه حمیدرضا نعیمی با عنوان «شرق دور، شرق نزدیک» خبر داده بود، با رونمایی از  پوستر این نمایش مشخص شد ایرانشهر دیگر میزبان علاقه‌مندان به نعیمی نخواهد بود. طبق مشخصات مندرج در پوستر رونمایی شده، نمایش تازه حمیدرضا نعیمی به تماشاخانه تازه تأسیس شهرزاد منتقل می‌شود.

برپایه این گزارش، اختلاف در ساعت نمایش با مجموعه ایرانشهر و نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» شهرام گیل‌آبادی با بازی پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس و لادن مستوفی عامل انصراف نعیمی از حضور در ایرانشهر باشد. حمیدرضا نعیمی سال گذشته نیز در حالی که در نوبت اجرا ایرانشهر بود، از حضور در این تماشاخانه انصراف داد. حامد بهداد، بازیگر نمایش نیز سال 1388 در نمایش «سگ سکوت» به کارگردانی آروند دشت‌آرای با پانته‌آ بهرام، بازیگر نمایش گیل‌آبادی همبازی بوده است.

پوستر «شرق دور، شرق نزدیک» را کامیار لبافان طراحی کرده است.

 

همچنین پیش فروش این نمایش از فردا در سایت تیوال آغاز می‌شود.

نمایش «شرق دور، شرق نزدیک» با  نقش آفرینی حامد بهداد پس از ده سال دوری از تئاتر در کنار بهناز نازى، کتانه افشاری‌نژاد، کامبیز امینی، محسن گودرزی، بهار نوحیان و مرجان فریقی روی صحنه می‌رود.

اولین اجرای این نمایش که هر شب ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود، سوم مرداد است. پردیس تئاتر شهرزاد در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 74 واقع شده است.