حجت الاسلام نصرالله پژمانفر (رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس) در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه قرآن با تأکید بر اهمیت این رویداد برای مجلس و مسئولین فرهنگی گفت: فکر می‌کنم ظریت فعالان قرآنی آنطور که باید و شاید برای مسئولین و هم برای مخاطبان خیلی شناخته نشده است و باید بتوانیم این ظرفیت را شناسایی کنیم.

پژمانفر در خصوص برنامه‌های فراکسیون قرآن و کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: امسال اعتبارات قرآنی را تا پنج برابر افزایش خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بعد فرهنگی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های پیشین تغییر محسوسی داشته، اظهار داشت: البته با توجه به بودجه و اعتباراتی که مشخصا در این حیطه تخصیص داده شده انتظار رشد بیشتری داشته‌ایم و نیازمند کار بیشتر در این زمینه هستیم و در این امر نیاز به زمان بیشتری نداریم بلکه باید سرعت خود را افزایش دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه قرآن پاسخ گوی تمام بن‌بست‌های بسیاری است که در جهان امروز با آن مواجهیم، گفت: ما باید برای خود قله‌ای درنظر بگیریم و آن قله این است که هر کس در هر نقطه از جهان که اراده کند باید به راحتی بتواند بسته‌ای مکتوب و صوتی تصویری به زبان خود در دسترس داشته باشد تا با رجوع به آن پاسخ‌های خود را از آموزه‌های قرآنی و دینی بگیرد. این باید قله ما باشد و تا رسیدن به آن فاصله زیادی داریم.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند