سولماز غنی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: هم‌اکنون مشغول ایفای نقش در سریال ۴۰ قسمتی "پنچری" به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهرام مهام هستم.

وی ادامه داد: به طور احتمالی قرار است این سریال طنز تابستان از شبکه سه سیما پخش شود و اکنون مشغول ضبط هستیم.

سریال پنچری

بازیگر سریال تلویزیونی " دیوار شیشه‌ای" تصریح کرد: در سریال "پنچری" نقش نگار را به عنوان نقش اصلی کار ایفا می‌کنم که با نامزد خود درگیر مسائل پیش از ازدواجش است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: چند سال قبل در زمینه ساخت آثار نمایشی مشکلاتی ایجاد شد که بخش زیادی از آن‌ها در زمینه مالی بود و باعث می‌شد تولیداتی اتفاق نیفتد.

غنی توضیح داد: در آن دوره کارهایی را که به من پیشنهاد می‌شد را دوست نداشتم. به عنوان نمونه دو سال قبل در سریال " دردسرهای عظیم" همراه با عوامل سریال "پنچری" کار کردم و در این مدت کاری را انجام ندادم تا اینکه دوباره در سریال "پنچری" با همین کار مشغول فعالیت هستم.

وی افزود: نقشم در سریال "پنچری" و همچنین کارکردن با این گروه را بسیار دوست دارم و همین موضوع باعث شد تا در این اثر حاضر شوم.

سریال پنچری

این بازیگر جوان عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: مدت‌ها است تصمیم گرفته‌ام کارهایی را که بعد از پخش شدن، به دلیل کیفیت پایین آن‌ها عصبی می‌شوم را انجام ندهم و به همین جهت به دلیل پایین بودن کیفیت آثار، در چند سال اخیر کمتر کار کرده‌ام.