کامران شرفشاهی، مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در خصوص حضور این انتشاراتی در  سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: سعی می کنیم در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شویم. در حال حاضر دو کتاب در زمینه ادبیات کودک و نوجوان با عنوان کارنامه و محبوب من کتاب هست که در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه می کنیم. این کتاب ها اشعار شاعران کودک و نوجوان را دربرمی گیرد و اشعار آن ها پیرامون تکریم کار و کارگران همچنین ترغیب به مطالعه است.

وی افزود: برخی از کتاب های انتشارات تجلی مهر به چاپ چندم خود رسیده است این کتاب ها آثار نایاب انتشاراتی در بازار کتاب بودند از جمله این کتاب ها دارای مهربان، اوج مجموعه داستانی درباره پیامبر ( ص ) فصل آبی پرواز مجموعه داستان درباره حضرت علی ( ع )، کتاب های دیگری نیز در دست چاپ هستند.این آثار قبلا منتشر شده بودند امیدوارم این کتاب ها نیز به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برسد. از جمله این آثار کتاب « چگونه روزنامه نگار شویم» « مثل یک خواب »، « غریب آشنا » و چند عنوان دیگر است.

مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در خصوص اثر خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت:  کتابم با عنوان « مثلا محرمانه » مجموعه داستان طنز کوتاه است که توسط انتشارات سفیر اردهال برای ایام سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر خواهد شد. این کتاب اوایل اسفند ماه سال 95 برای صدور مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شده است. اگر مجوز این کتاب به موقع صادر شود قطعا این کتاب را می توانید در ایام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات سفیر اردهال ملاحظه کنید.

شرفشاهی ادامه داد: موضوع کتاب « مثلا محرمانه » عموما داستان های کوتاه طنز درباره مسائل و موضوعات اجتماعی است که بسیاری از این مسائل و موضوعات در زمره مشکلات جامعه است که سعی شده است با زبان شیرین طنز این مسائل بیان و در خصوص آن چاره اندیشی شود البته داستان های این مجموعه بیش از این در مطبوعات به چاپ رسیده است. اکنون این داستان های پراکنده به طور یک جا و در قالب یک مجموعه داستان طنز ارائه می شود امید است همراه با بهار لبخند و طراوت را به چهره های هم میهنان عزیز ارمغان دهد