رامبد جوان در برنامه شب گذشته شادی برنامه را به کارگرها و پدر و مادرهایی تقدیم کرد که به سختی آرزوها و شادی خانواده را برآورده می کنند.

جوان به درگذشت ناگهانی علی معلم اشاره کرد و به خانواده این هنرمند و همچنین خانواده سینما تسلیت گفت و دست نوشته زنده یاد معلم را که برای شماره نوروزی نشریه این هنرمند نوشته شده بود، خواند. 

کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته در کنار میزبانی از مریم سعادت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، از امیرکربلایی زاده کمدین این برنامه دعوت کرد.

جوان در دیگر بخش های خندوانه ویدیویی از وفای به عهد پرویز پورحسینی یه نمایش گذاشت و از مریم سعادت برای حضور در این برنامه تلویزیونی دعوت کرد.

سعادت در ابتدای صحبت هایش ضمن سلام و احوال پرسی با تماشاگران حاضر در استودیو از فعالیت اخیر خود در سریال «پنچری» کار برزو نیک نژاد برای پخش بعد از ایام عید در شبکه سه خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه فارغ التحصیل رشته تیاتر عروسکی هستم، خاطره ای از آغاز به کار خود در رشته تحصیلی هنرهای نمایشی و کار حرفه ای در عرصه تئاتر و تلویزیون بیان کرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم افزود: سال 61 در تلویزیون کار خود را در گروه کودک و نوجوان شبکه یک شروع کردم.

سعادت از همکاری خود در عرصه بازیگری به یاری و همراهی مرضیه برومند اشاره کرد و گفت: بعد از ساخت شهر موشها، خانم برومند به همراه گروه نویسندگی خود متن های آرایشگاه زیبا را بازنویسی می کردند که من خیلی ساده گفتم که اگر نقشی باشد، حاضرم بازی کنم و خیلی جدی جدی مرضیه برومند نقش دختری که آقای بابک به خواستگاری او می رود را به من داد.

وی در ادامه از دنیا فنی زاده یاد کرد و گفت: واقعا نمی شود در جمعی این چنینی بود و یادی از دنیا فنی زاده نکرد. او به جرات یکی از بهترین عروسک‌گردان های این کشور بود. حتی من در این سال‌های اخیر شنیدم که به علت بیماری اش نمی توانست با دست راستش عروسک را نگه دارد و تمام این سال ها با دست چپ خود عروسک را می گرداند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زی زی گولو» از کودکی و کوچک و ظریف بودن خود گفت و به شیطنت های خود در دوران بچگی اشاره کرد.

سعادت در ادامه با اشاره به عروسک های ماندگاری که صداپیشگی کرده بود، عنوان کرد: تا به امروز صدای عروسک نوک طلا در خونه مادر بزرگه و صدای یکی از نوزادان در مجموعه نوزادها را به عهده داشتم و در کنارش بیشتر عروسک گردانی کردم تا صداپیشگی.

وی ادامه داد: من عروسک گردان زی زی گولو بودم و در شهر موشها شخصیت دم دراز و مادر را بر عهده داشتم.

سعادت در پایان این گفتگو با جوان، پیش از ثبت لبخند 15 ثانیه ای، قول داد تا به 10 نفر بازیگری عروسکی را در حد یک ورکشاپ سه روزه به مدت 3 ساعت در روز آموزش دهد.