مراسم تشییع پیکر شاعر نامی انقلاب مرحوم «احمد عزیزی» با حضور خانواده آن مرحوم، مدیران، مسئولان و هنرمندان مطرح کشوری و استانی و سایر اقشار مردمی در کرمانشاه آغاز شده است.

پیکر این شاعر برجسته کرمانشاهی از مسجد جامع شهر کرمانشاه بر دوش مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه تشییع و در نزدیکی مزار شهدای این شهر آرام می گیرد.

حضرت آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر این شاعر نامی انقلاب اقامه نماز کرد. 

مرحوم احمد عزیزی از شاعران برجسته کرمانشاهی است که اشعار عرفانی او پس از انقلاب به اوج رسید، این شاعر مطرح کشور اشعار زیبایی در وصف اهل بیت علیهم السلام دارد و به اذعان بزرگان شعر و ادب، شعر او تلفیقی از عرفان و فلسفه اسلامی و به عبارتی سبکی نو در دوره معاصر به شمار می‌آید.

مهارت مرحوم احمد عزیزی، در خلق واژگان جدید و ترکیب های نو است که این طراوت و تازگی شعر او را می‌توان با شنیدن نام مجموعه های «کفشهای مکاشفه»، «ناودان الماس»، «ترانه‌های ایلیایی»، «ملکوت تکلم»، «سیل گل سرخ» دریافت.

رهبر معظم انقلاب در سفر به استان کرمانشاه در مهر ماه ۱۳۹۰ از این شاعر برجسته انقلاب عیادت نمود.

مرحوم احمد عزیزی در چهارم دی ماه سال ۱۳۳۷ دیده به جهان گشود و پس از ۹ سال تحمل رنج بیماری و اغما در روز شانزدهم اسفند ۱۳۹۵ در بیمارستان امام رضا(ع) چشم از جهان فرو بست.

احمد عزیزی ۹ سال پایانی عمرش را در اغما بسر برد و سرانجام در روز سیزدهم اسفند ۹۵ دچار نارسایی و انسداد روده شد که دو روز بعد تحت  عمل جراحی ضروری و ناگهانی قرار گرفت اما به دلیل ریسک بالای جراحی، یک روز بعد عمل منجر به فوت وی شد.