فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «اتوبوس»، «پونیو»، «پرستار ممنوع»، «مانده از آسمان»، «بهشت موازی»، «نبرد پولادین»، «روز پاکسازی»، «حال خوب»، «نقشه پرواز»، «مترو»، «بازگشت به آینده»، «دور افتاده»، «کوچولوی خیال‌پرداز»، «غرب غارتگر»، «پزشک زبردست»، «روشنا»، «افسانه ۹۸»، «لاک‌پشت‌های نینجا»، «ناکی در جزیزه هیولاها»، «پرنس»، «کفش مسابقه»، «مسیر نو»، «خانم پاتر»، «مهمان داریم»، «حامی گرگ»، «کیمیا» و «فروشگاه عجیب آقای مگوریوم» پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ اسفندماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

اتوبوس

 فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی حبیب دهقان نسب و شاهرخ فروتنیان خواهید دید: عده‌ای با یک اتوبوس به سمت شهر قم حرکت می‌کنند. در بین آنها جوانی است که یک فرش و روزنامه‌ای خاص با خود دارد! او در این روزنامه خبرهایی می‌خواند که مرتبط با آینده‌ای نزدیک است و واقعی می‌شوند ... .

شبکه دو سیما

پونیو

انیمیشن «پونیو» به کارگردانی هایائو میازاکی پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ‌۹:۳۰ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: «پونیو» ماهی کوچکی است که به همراه پدر و خواهران کوچکتر دیگرش در اعماق دریا زندگی می‌کند. پدر «پونیو» در واقع یک انسان است اما با مشاهده خرابی‌هایی که انسان‌ها در طبیعت به وجود آورده‌اند تصمیم گرفته در زیر آب زندگی کنند و ... .

پرستار ممنوع

فیلم سینمایی «پرستار ممنوع» به کارگردانی داگلاس هورن، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: «دنی» پسر بچه‌ای بازیگوش و پر از هیجان است. پدر و مادر «دنی» به شغل وکالت مشغولند و خود را درگیر پرونده‌های افراد مختلفی کرده اند.

مانده از آسمان

فیلم تلویزیونی «مانده از آسمان» به کارگردانی محمدرضا آهنج جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می شود.

این فیلم روایت کننده داستان سه زوج است که هر یک، به دلایلی قصد سفر به مناطق جنگی، به همراه کاروان راهیان نور را دارند.

در این فیلم تلویزیونی پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیر آقایی و آتنه فقیه‌نصیری هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

بهشت موازی

فیلم تلویزیونی «بهشت موازی» به کارگردانی شاهد احمدلو پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی سحر ولد بیگی و مهران رجبی خواهید دید: صادق جوان متأهلی است که کار خود را از دست داده است. او در طول جستجوی کار به طور اتفاقی و ناخواسته به مراسم جشن نیکوکاری وارد می‌شود و در این ورود در مسیری پا می‌گذارد که برای خودش و همسرش «ستاره» غیرقابل پیش بینی بوده است...

نبرد پولادین

فیلم سینمایی «نبرد پولادین» به کارگردانی شاون لوی، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: «چارلی» علاقه زیادی به مسابقات ربات‌ها دارد. او که پس از سال‌ها مجبور است علیرغم میل باطنی‌اش مدتی را با پسر ۱۱ ساله‌اش بگذراند، به‌طور اتفاقی با رباتی برخورد که آن را برای مسابقات بسیار مهم آماده می‌کنند ... .

روز پاکسازی

فیلم سینمایی «روز پاکسازی» به کارگردانی متیو نین‌بر، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم با بازی آمده است: در کشور کانادا ویروس مرگباری پخش شده که جان تعداد زیادی از مردم را گرفته است ... .

حال خوب

فیلم تلویزیونی «حال خوب» به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسری در آستانه عید نوروز تلاش دارد پدر پیرش را از سرای سالمندان به منزل بیاورد اما به‌دلیل دروغی که در خصوص ازدواجش گفته به مشکل برمی خورد.

نقشه پرواز

فیلم سینمایی «نقشه پرواز» به کارگردانی رابرت سواینتکه، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: خانمی که مهندس هواپیماست، برای بردن تابوت شوهرش به «رایــن» با دخترش سوار بر هواپیما می‌شود اما دخترش را در حین پرواز گم می‌کند!

مترو

فیلم سینمایی «مترو» به کارگردانی آنتون مگردیچو، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: در پی نشت آب به داخل تونل متروی مسکو یک قطار در زیر زمین دچار سانحه می‌شود و تعدادی کشته می‌شوند و ... .

شبکه چهار سیما

بازگشت به آینده

فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» به کارگردانی رابرت زمکیس پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مارتی» با ماشین سفر به زمانی که یک دانشمند از دوستان نزدیکشان کشف کرده است ۳۰ سال به عقب بازگشته با جوانی مادر و پدرش مواجه می شود. او با وجود تفاوت‌های بارزی که میان این دو عصر وجود دارد؛ تصمیم جدی به بازگشت گرفته است...

دور افتاده

فیلم سینمایی «دور افتاده» به کارگردانی جی سی چاندور جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی رابرت ردفورد آمده است: یک دریانورد زبده پس از تصادف با یک کشتی باربری در دریا، با وجود همه‌ تلاش‌هایش، خود را تک و تنها و مواجه با مرگ می‌بیند ... .

شبکه پنج سیما

کوچولوی خیال‌پرداز

فیلم سینمایی «کوچولوی خیال‌پرداز» به کارگردانی اسلیک انگمارک، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم خواهیم دید: پسرکی که او را با نام «کوچولو» صدا می زنند، همراه والدینش به یک خانه قدیمی می‌آیند. پدر «کوچولو» مدتی است که کار ثابتی ندارد و اوضاع اقتصادی خانواده به‌هم ریخته است و...

غرب غارتگر

فیلم سینمایی «غرب غارتگر» به کارگردانی جک پالترو جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

داستان فیلم در زمانی اتفاق می‌افتد که آمریکا دچار خشکسالی‌های پی‌درپی شده و آب برایشان بسیار مهم می شود و ... .

پزشک زبردست

فیلم سینمایی «پزشک زبردست» به کارگردانی توماس کارتر، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دکتر بنجامین کارسون پزشک جراح مغز و اعصاب برای انجام عمل جراحی یک دوقلوی به‌هم چسبیده به بیمارستانی در آلمان می‌رود. خطرات عمل جراحی بسیار بالاست و بنجامین دچار شک و تردید می‌شود ... .

شبکه شما

روشنا

فیلم تلویزیونی «روشنا» به کارگردانی حسن آخوندی پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۲۳ از شبکـه شما پخش می شود.

 در این فیلم خواهیم دید: حامد پس از فوت همسرش شهین مجبور می‌شود مجدد ازدواج کند و ... .

افسانه ۹۸

فیلم تلویزیونی «افسانه ۹۸» به کارگردانی احسان عبدی‌پور، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: یک کشتی خارجی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد و ناخدای کشتی که او هم فردی خارجی است در بیمارستان بستری می‌شود و ... .

شبکه کودک

لاک‌پشت‌های نینجا

انیمیشن سینمایی «لاک‌پشت‌های نینجا» پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۲۰ از شبکـه کودک پخش می شود.

در خلاصه این انیمیشن آمده است: «مایکی»، «دان»، «لیو» و «راف» زیر نظر استاد «اسپیلینتر» مهارت‌های خاص نینجایی را آموزش دیده‌اند. آن ها اکنون در اتاقی زندگی می‌کنند که در فاضلاب شهر نیویورک قرار دارد ... .

ناکی در جزیزه هیولاها

انیمیشن سینمایی «ناکی در جزیزه هیولاها» به کارگردانی تاکاشی یامازاکی، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۲۰ از شبکـه کودک پخش می شود.

داستان این انیمیشن در مورد پسر بچه‌ای است که با برادرش برای چیدن قارچ به جزیره‌ غول‌ها می‌روند. پس از برخورد با غول‌ها برادرش به سرزمین خود برمی‌گردد، ولی خودش در آنجا مانده و با غول‌ها دوست می‌شود و ... .

شبکه افق

مهمان داریم

فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۹ از شبکه افق پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: ابراهیم و فخری در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند و سه فرزندشان شهید شده و فرزند چهارم رضا جانباز قطع نخاعی‌ است که در یک آسایشگاه تحت مراقبت قرار دارد و بعد از چندی خانواده اش او را به منزل می آورند ... .

در فیلم سینمایی «مهمان داریم»، پرویز پرستویی، آهو خردمند و بهروز شعیبی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «حامی گرگ»، «کیمیا» و «فروشگاه عجیب آقای مگوریوم» پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۱، ۱۹، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «پرنس»، «کفش مسابقه»، «مسیر نو» و «خانم پاتر» جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۱، ۱۵، ۱۹ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.