مهران مدیری پس از رقم زدن تجربه هایی موفق در قاب تلویزیون و بعد از اینکه به عرصه کارگردانی فیلم های سینمایی هم وارد شد و فیلم "ساعت پنج عصر" را برای اکران در سینماها ساخت، تصمیم دارد بار دیگر مخاطبانش را غافلگیر کند.

مدیری پیش تر هم حضور و علاقه خود در عرصه موسیقی را با خوانندگی تیتراژ برخی از آثار و همچنین خواندن تیتراژ مجموعه های نمایشی خود از جمله "شب های برره"، "قهوه تلخ" و "دورهمی" به مخاطبان ثابت کرده است.

البته چند سال قبل حضور مهران مدیری روی صحنه و رقم زدن یک اجرای صحنه ای از سوی او باعث شد او در مقیاس وسیع تری به موضوع خوانندگی در عرصه موسیقی فکر کند.

مدیری در جدیدترین سری فعالیت های خود در عرصه موسیقی، با همکاری مهیار علیزاده آهنگساز مشغول آماده کردن آلبوم موسیقی خود است تا این اثر را در اوایل سال جدید روانه بازار موسیقی کشورمان کند.

در این اثر مدیری اشعاری از مولانا را خوانده است و نکته قابل توجه این است که علاوه بر قطعه های با کلام در این اثر، آثاری بدون کلام نیز در آن به چشم می خورد که موسیقی تمام این قطعه ها را مهیار علیزاده ساخته است.

در صورتی که مراحل دریافت مجوز برای آلبوم مهران مدیری با موفقیت طی شود، یک قطعه از این مجموعه تا پایان سال در فضای مجازی منتشر می شود.

مهران مدیری که این روزها تیتراژ مجموعه تلویزیونی "دورهمی" را روی آنتن شبکه نسیم با صدای خود دارد، در این اثر با مهیار علیزاده به عنوان آهنگساز همکاری داشته است و با توجه به شعر و نوع موسیقی این تیتراژ، می توان اینگونه پیش بینی کرد که همکاری این دو هنرمند در این آلبوم موسیقی نیز روند موفقیت آمیزی را طی کند.

در سال 1395 آلبوم "می فهممت" با صدای محمدرضا فروتن روانه بازار موسیقی کشورمان شد و اینگونه فعالیت های یک بازیگر دیگر در عرصه موسیقی، به تولید و انتشار آلبوم منجر شد.

حال باید دید انتشار آلبوم موسیقی مهران مدیری در سال 1396 تا چه اندازه بر بازار موسیقی و همچنین پیش بینی این موضوع که احتمال گرایش تعداد بیشتری از هنرمندان عرصه تلویزیون و سینما به این حوزه از هنر وجود دارد، تاثیر می گذارد.