شب گذشته رامبد جوان، از ویدئوی ساخته شده و قطعه موسیقی «زندان» توسط محسن چاوشی رونمایی کرد و پس از پخش این نماهنگ، نامه چاوشی را با مضمون تشکر از جوان و مخاطبان و همچنین ساخت این قطعه موسیقی برای مخاطبان «خندوانه» خواند.

 

خندوانه

در ادامه برنامه جوان، میزبان نصرالله رادش بازیگر تلویزیون و مجموعه به یادماندنی «ساعت خوش» شد.

 

رادش در ابتدای گفتگوی خود، با لهجه عربی با حضار داخل در استودیو سلام و احوال پرسی کرد و از علاقه خود به گویش عربی گفت. در ادامه مجری خندوانه به جشن تولد 50 سالگی رادش اشاره کرد و از حس و حال این بازیگر از رسیدن به پنجاه سالگی پرسید.

 

جوان به همکاری و همبازی بودن خود با رادش در مجموعه تلویزیونی «مسافران» اشاره کرد و در ادامه رادش از خاطرات تولید این سریال و صبوری های جوان در کارگردانی گفت.

 

رادش با بیان رابطه خوب خود با پسرش پرهام از استعداد‌های فرزندش در دو رشته زبان و ورزش یاد کرد و گفت: رابطه‌ام با پرهام خوب است و او برخلاف من که اهل ورزش نیستم، در رشته ورزشی شنا استعداد خوبی دارد. در کنار فعالیت های دیگرش در حوزه هنر، فعلا روی دو رشته زبان و شنا متمرکز شده است.

 

در ادامه، جوان پیش از دعوت بیژن بنفشه‌خواه در خصوص مجموعه تلویزیونی «ساعت خوش» عنوان کرد: واقعیت این است که «ساعت خوش» اولین مجموعه تلویزیونی بود که همه بازیگر‌هایش ستاره شدند و توانستند به این خوبی دیده شوند.

 

همچنین در ادامه این گفتگوی صمیمی، بیژن بنفشه خواه و شاه حسینی با حضورشان در کنار جوان و رادش به مسابقه پانتومیم پرداختند.

 

رادش در پایان با اشاره به رابطه صمیمی خود با بازیگران «ساعت خوش»، درباره همکاری و خاطره خود با زنده یاد داود اسدی گفت: داود انسان بزرگی بود که بنا به شرایط زندگی، در برهه زمانی به من پناه آورد و مدتی با هم زندگی می کردیم. اسدی در طول زندگی خود ایده‌های خوبی داشت اما متاسفانه کسی نبود تا این فیلمنامه ها را مدیریت کند. امیدوارم از همین جا بتوانیم با همکاری بچه های «ساعت خوش» اشعار و داستان‌های داود را جمع و کتابش را منتشر کنیم.

 

رادش پس از ثبت لبخند 15 ثانیه ای خود قول داد یکی از صورتک های گلی خود را برای کمک به خیریه به مزایده بگذارد.