بلیتهای سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر در شهر تهران که پیش از این توسط سامانه سینوگرام با شکست مواجه شده بود؛ از روز گذشته (سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه) ساعت 8 صبح کار خود را به صورت فروش حضور شروع کرده و درحال خدمت رسانی به مخاطبان این جشنواره در شهر تهران است.

نکته قابل توجه این فروش حضور امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری گروه هنروتجربه است که مدیریت بخش فروش را عهده‌دار شده است و درباره این موضوع فقط به یک جمله اکتفا می‌کند«از من خواستند که در خدمت مردم  باشم، من هم مشتاقانه قبول کردم».

بنابراین گزارش به نظر می‌رسد که دبیر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر که یکبار پروژه پیش فروش بلیتهایش توسط سایت سینوگرام با شکست مواجه شده است؛ اینبار ریسک نکرده و کار را  به دست فرد با تجربه‌ای از هنروتجربه سپرده است.

نکته بعدی و حائز اهمیت بلیتهای فروشی حضوری سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، فضای بسیار آرام و مدیریت بسیار دقیق مرکز  فروش بلیت‌های جشنواره یعنی پردیس سینمایی ملت است. به گونه‌ای که مراجعان در ابتدای ورود خود توسط دستگاه شماره تهیه می‌کنند و به روی صندلی می‌نشینند تا شماره آنها خوانده شود.

در گفت‌‌وگوی کوتاهی که با یکی از اپراتورهای بخش فروش داشتیم، وی به ما گفت که استقبال بسیار خوبی از  خرید حضوری بلیتهای جشنواره شده است؛ مراجعان باید دقت کنند که تنهای کسانی می‌توانند حضوری بلیت تهیه‌کنند که پیش از این در سامانه ثبت درخواست کرده‌اند و برایشان پیامک آمده است.

هرساله افراد بسیاری مشتاق مشاهده فیلمهای جشنواره فجر هستند. فیلمهایی که بعضاً بهترین فیلمهای سینما ایران تلقی می‌شوند. 

سی‌وپجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری از 10 تا 21 بهمن در سراسر کشور برگزار می‌شود.