شهره سلطانی در خصوص موج عمل جراحی که مخصوصاً در جوامع هنری تبدیل به یک چالش شده است، گفت: اگر نظر شخصی ام را بخواهید، با برطرف کردن عیب صورت مخالف نیستم، ولی با این موضوع که کارکتر و شخصیت شما عوض شود و ما شخص دیگری را ببینیم کاملاً مخالفم.

وی ادامه داد: هر بازیگر طبعاً نقشهای متفاوتی را بازی می کند و باید تا اندازه ای به صورتش دست زده و عمل کند تا میمیک خود را از دست ندهد تا هر نقشی روی صورت وی جواب دهد.

بازیگر سریال "ترش و شیرین" با اشاره به عمل جراحی بینی خود افزود: سالها پیش غوز بینی ام را برداشتم، چون فارغ از شکستگی بینی، اعتماد به نفس مرا پایین می آورد. بعد از آن اتفاق دو بار دیگر بینی ام دچار شکستگی شد، اما عمل مجدد انجام ندادم. 

وی در همین راستا تاکید کرد: حتی بعد از شکستگی، یک بار تصادف شدیدی داشتم که بینی ام جراحی و بخیه خورد. حتی جای بخیه ها را هم لیزر نکردم و به این نوع عمل ها در حد افراطی اعتقادی ندارم.

بازیگر سریال "پنچری" پوشش مناسب را نشان شخصیت هر هنرمند خواند و تصریح کرد: هرکس باید بهترین لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کند اما به عنوان یک بازیگر کمی داستان فرق می کند. زیرا یک بازیگر ناخواسته تبدیل به یک الگو می شود و از آن به بعد باید در نوع پوشش دقت بیشتری را به کار گیرید. 

وی خاطرنشان کرد: به نظر من آدم ها باید تمیز، مرتب و آراسته باشند اما به پوشش های عجیب و غریب و نامتعارف هیچ اعتقادی ندارم و خودم هم هیچ وقت اینطوری نبودم. مد روز بودن اصلاً بد نیست، اما لباسی که شما را به مضحکه تبدیل نکند.