حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی گفت: برای اجرایی که 29 دی در قالب جشنواره موسیقی فجر داریم، خیلی فرصت نکردیم که تمام قطعه های جدیدمان را آماده کنیم.

وی ادامه داد: در اجرای پیش رو دو تیتراژ  که برای برنامه هایی در ماه رمضان خوانده شده بود را همراه با قطعه "برف آمد" که در شب یلدا منتشر شد، روی صحنه می بریم.

این خواننده موسیقی ایرانی همچنین اظهار کرد: در اجرای جشنواره ای خود یک اتفاق غافلگیر کننده نیز برای مخاطبانمان تدارک دیده ایم و بر همین اساس قطعه ای را اجرا می کنیم که جدید است و تاکنون علاقمندان موسیقی آن را نشنیده اند و در واقع رونمایی از این اثر درجشنواره موسیقی فجر صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: مجموعه کامل قطعه های ما در قالب کنسرت بزرگی که اسفند ماه برگزار می کنیم، اجرا می شود و اگر تا آن زمان بتوانیم آلبوم دوم را هم منتشرکنیم، به طور یقین اجرای ما بسیار کامل و مفصل خواهد بود.

خواننده آلبوم پرطرفدار "ماه و ماهی" در ادامه صحبت های خود توضیح داد: در فاصله زمانی که تا اسفند ماه باقی مانده، قطعه هایی را از آلبوم جدید به صورت تک قطعه آماده و سپس منتشر می کنیم و به طور احتمالی ، همزمانی کنسرت و آلبوم جدید با همدیگر انجام می شود.

وی همچنین یادآور شد: در رابطه با اجرایی که در جشنواره موسیقی فجر داریم، چند نکته هم مدنظرم بود که تصور می کنم بد نباشد آن ها را بیان کنم. 

اشرف زاده اظهار کرد: در رابطه با سالنی که برای اجرای جشنواره به ما اختصاص داده شده باید بگویم که سالن کوچکی است و فکر می کنم ظرفیت مخاطبان من بیشتر از ظرفیت این سالن باشد.

وی افزود: همچنین تبلیغات خوبی برای اجرای من صورت نگرفت در حالی که برای بسیاری از دوستان تبلیغات مفصل تری صورت گرفته است.

 خواننده قطعه "برف آمد" همچنین تصریح کرد: سایتی که برای فروش بلیت در نظر گرفته شده نیز سایت مناسبی برای فروش اجراهای موسیقی محسوب نمی شود اما به هر حال ما پذیرفتیم که در جشنواره موسیقی فجر باشیم دچرا که خودمان فجر را دوست داریم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که گاهی وجود دارد و اینکه ازتمامی ظرفیت های موجود استفاده نمی شود، علاقمند بودم که در جشنواره موسیقی فجر امسال و در کنار تمامی هنرمندان خوبی که در این جشنواره  حضور پیدا کرده اند حضور داشته باشم.

گفتنی است، حجت اشرف زاده 29 دی ساعت 21:30 درقالب سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در برج آزادی روی صحنه می رود.