شهره سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه سریال سازی گفت: از نظر من طی سالیان گذشته وضعیت نامناسبی را در عرصه سریال سازی تجربه کرده ایم. تجربه ای که با وجود شکست های فراوان باعث تصمیم گیری های درست اخیر شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به چیزی که می بینم و صحبت های انجام شده سازمان صدا و سیما و در کل برنامه سازان به دنبال برطرف کردن ضعف های گذشته و ارتقا سطح سریال سازی هستند و دعوت از امثال مهران مهام برای ساخت سریال "پنچری" نشان دهنده همین امر است. 
 
بازیگر سریال "ترش و شیرین" حضور در تئاتر را دغدغه همیشگی خود خواند و افزود: بعد از سال 75 و 76 که در جشنواره حاضر بودم و هر دو سال هم جایزه گرفتم، دیگر برای حضور در جشنواره برایم فرصت چندانی پیش نیامد. واقعیت زیاد دغدغه جشنواره و جایزه را ندارم. آنقدر جایزه و لوح  گرفته ام که اعتقاد و انگیزه ای برای جایزه ندارم اما هر سال یک نمایش روی صحنه می برم. به همین منوال دو متن را آماده کرده ام تا برای سال آینده روی صحنه ببرم که فعلاً از بیان اسم این آثار و سالن اجرایی معذورم.
 
وی درباره حضور خود در این دوره از جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: امسال در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و در بخش هنر و تحربه با فیلمی به نام "سابه های رعنا" به ایفای نقش پرداخته ام. نقش من در این اثر بسیار متفاوت از سایر نقش هایی است که تا به حال کار کرده ام. همیشه پیشنهاد بوده و هست اما مثل این فیلم همواره به دنبال تجربه های متفاوت هستم. 
 
بازیگر سریال "روزی روزگاری" دریافت سیمرغ بلورین را حق خود دانست و تصریح کرد: برای من به عنوان یک بازیگر ایفای نقش های متفاوت و چالش های تازه هیجان آور است. در فیلم "سایه های رعنا" نقش زنی قدرتمند را ایفا می کنم که در کوره‌پز خانه کار می کند و شخصیتی بسیار قدرتمند دارد. باتوجه به فیلم و نقشی که دارم، فکر می کنم شانس دریافت جایزه از فجر را داشته باشم. برای این نقش سختی های فراوانی کشیدم و به نظرم گرفتن این جایزه حق من است و امیدوارم که این بازی دیده شود.
 
سلطانی از ساخت اولین فیلم سینمایی خود خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور به عنوان بازیگر در سینما برنامه هایی برای ساخت یک فیلم دارم که مراحل اولیه آن در حال پیگیری است و می خواهم تجربه کارگردانی فیلم را هم در کارنامه ام داشته باشم.