2 فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» و «شاباش» به ترکیب اکران اضافه شد که به ترتیب با موضوع اجتماعی و کمدی توان جذب مخاطب رادارند. در میان فیلم های روی پرده فیلم «هفت ماهگی» نظر مخاطب را به خود جلب کرد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «هفت ماهگی» توانست نظر مخاطب را جلب کند این فیلم در گروه آزاد اکران شده و هم اینک به فروش 650 میلیون تومان دست یافت و در برخی از سینما ها با فروش فوق العاده نیز مواجه شد. 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «سلام بمبئ» هم اینک در تهران و شهرستان به فروش 11 میلیارد و 300 میلیون تومان دست یافت. فیلم «یتیم خانه ایران» در دو سالن سینما اکران خودرا ادامه می دهد و هم اینک فروش فیلم به 2 میلیاردو 80 میلیون تومان رسید و در شهرستان 17 سالن در اختیار دارد و در 30 سالن سینما سیار نیز به نمایش خود ادامه می دهد. 

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت: فیلم سینمایی «مشکل گیتی» در تهران 8 سالن در اختیار دارد و هم اینک به فروش 840 میلیون تومان دست یافت. فیلم سینمایی «وارونگی» به فروش 430 میلیون تومان در تهران وشهرستان رسید. اکران شهرستان فیلم به تازگی آغاز شده است. فیلم سینمایی «گیتا» نیز به فروش 340 میلیون تومان دست یافت. 

فیاض هوشیار مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش فیلم «خانه ای در خیابان چهل ویکم» گفت: فیلم هنوز سرگروه نداردو در گروه آزاد به نمایش درآمده به همین دلیل روز چهارشنبه با 12 سالن و روز گذشته 14 سالن در اختیار داشتیم. اقبال مخاطب در دو روز اول خوب بود و سالنها ترغیب شدند و تقاضای نمایش فیلم را دارند که از فردا با دریافت حواله نمایش سالن های بیشتری فیلم را به نمایش خواهند گذاشت. فیلم هم اینک ظرف دو روز 50 میلیون تومان در تهران فروش داشت. 

بنابراین گزارش، تا زمان آماده سازی گزارش فروش دفاتر پخش دیگر فیلم ها ارقام فروش فیلم های دفاتر را در اختیار خبرنگار فارس قرار ندادند .