حجت‌الاسلام ناصر رفیعی  شامگاه جمعه در مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) که در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد اظهار داشت: از همان ابتدا هجمه‌های شدیدی علیه تشیع وجود داشت و سخنانی علیه این مذهب زده می‌شد که حقیقت ندارد اما متاسفانه امروز در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر می‌شود.

وی افزود: اشکال جوانان این است که شبهه را مشاهده می‌کنند اما در آن توقف می‌کنند و هیچ اقدامی برای برطرف کردن آن انجام نمی‌دهند در صورتی که منابع غنی تشیع پاسخگوی شبهات دینی است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی بیان کرد: امام حسن عسکری(ع) برای حفظ تشیع از دست گروه‌های مختلف انحرافی اقدامات ویژه‌ای انجام داد که باید مورد توجه باشد نقش امام عسکری(ع) برای حفظ شیعه می‌تواند یک درس و پایان‌نامه برای دانشجویان  باشد.

رفیعی گفت: توحید شیعه ناب و برآمده از فرمایشات امیرالمومنین(ع) است که هیچ شبهه‌ای نمی‌تواند به آن وارد شود و مذهب شیعه که بر حقانیت استوار است  ماندگار است.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: شیعه تقوا دارد و راستگو است و امانت دار است و به بیت‌المال خیانت نمی‌کند، مسئولان باید به این موضوع دقت داشته باشند و خیانت در امانت نکنند و نسبت به بیت‌المال حساس باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مسئولان افزود: در جمهوری اسلامی اختلاس و حقوق‌های نجومی هیچ معنایی ندارد و این موضوعات سبب دلسردی و ناراحتی جامعه می‌شود.

رفیعی با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه گفت: انقلاب اسلامی را آمریکا و دشمن نمی‌تواند از بین ببرد و تنها موضوعی که انقلاب را تهدید می‌کند اختلافات داخلی است درگیری و خط و نشان کشیدن بین سران قوا هیچ معنایی ندارد.

وی بیان کرد: اهل بیت(ع)  تاکید کردند شیعیان باید آبروی ما باشند و کاری کنند مردم دوستدار ائمه(ع) باشند و به امر ما توجه داشته باشد و از گناه دوری کند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه اهل بیت(ع) ظلم ستیز بودند اظهار داشت: تعامل با فرقه‌های غیرشیعه و تقیه و درست برخورد کردن با آنها از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

رفیعی گفت: امام حسن عسکری(ع) به شیعیان تاکید کردند با دیگر فرقه‌ها به گونه‌ای برخورد کنید که سبب اختلاف با آنها نشود بلکه آنها به سوی اسلام و تشیع جذب شوند.