سید داود حاج حسینی  افزود: این موکب در جاده ترانزیتی سلفچگان برپا می شود و پذیرای زائرانی که در راه بازگشت از زیارت اربعین از جنوب عازم شمال کشور هستند، خواهد بود.
وی اضافه کرد: موکب فوق به همت بخشداری، دهیاری و جمعی از معتمدان بخش خلجستان برپا و در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائران پذیرایی می شود.
وی ادامه داد: همچنین محل اسکانی در حدود 250 متر نیز برای استراحت زائران در نظر گرفته شده است که ظرفیت اسکان بیش از 500 تن را داراست.
به گفته حاج حسینی، این موکب در محور سلفچگان - قم، روبروی جاده تاج خاتون از امروز دوشنبه اول آذرماه به مدت سه روز برپاست.
وی گفت: موکب فوق با هدف پذیرایی در مسیر زائران اباعبدالله الحسین(ع) برپا می شود تا بتواند به جمعی از آن ها خدمات رفاهی ارائه دهد و افراد پس از استراحت به ادامه مسیر بپردازند.

** برگزاری دومین سوگواره 28 صفر در روستای انجیله
وی در ادامه از برگزاری دومین سوگواره 28 صفر در این بخش خبر داد و گفت: امسال این سوگواره در چند بخش از جمله یادواره شهدا، تجلیل از قاریان پیشکسوت، شبیه خوانی، سخنرانی و مداحی در روستای انجیله برگزار می شود.
حاج حسینی افزود: امسال از قاریان پیشکسوت روستاهای بخش خلجستان که سال ها در مساجد روستاها به قرائت قرآن مشغول هستند، تجلیل می شود.
وی اضافه کرد: تجلیل از قاریان پیشکسوت در راستای توجه و ترویج فرهنگ قرآن خوانی در جامعه صورت می گیرد 
به گفته وی، مانند سال گذشته جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و همچنین استانی به دومین سوگواره 28 صفر در روستای انجیله دعوت شده اند.

** جمع آوری یک میلیارد ریال ذکات در بخش خلجستان
بخشدار بخش خلجستان همچنین به افزایش جمع آوری ذکات در بخش خلجستان اشاره و بیان کرد: سال گذشته 420 میلیون ریال ذکات در این بخش جمع آوری شد که نسبت به سال های قبل از آن، افزایش 120 برابری داشته است.
به گفته وی، امسال نیز با افزایش بیش از 2 برابری، میزان پرداخت ذکات در این بخش به یک میلیارد ریال رسیده است.
بخش خلجستان با وسعت یک هزار و 100 کیلومترمربع، دارای 50 هزار تن جمعیت ثابت و فصلی شامل دو دهستان قاهان و دستجرد است؛ این بخش دارای 57 روستا، 27 دهیاری و 33 شوراست.
ابتدایی ترین روستای این بخش 60 کیلومتر و انتهایی ترین روستا 85 کیلومتر از مرکز شهر قم فاصله دارد.
مردم این بخش در حوزه های کشاورزی و دامداری اشتغال دارند و بیشتر محصولات کشاورزی خلجستان توت، گردو، فندق، گیلاس و انگور است.