حمید رحیمی نادی درباره تغییرات احتمالی «دورهمی» در سری جدید گفت: «همزمان با روزهای پایانی ضبط سری اول مجموعه، مهران مدیری طرحی برای آیتم نمایشی ارائه کرد که با توجه به آن باید تغییراتی در گروه بازیگران فعلی داشته باشیم. در طرح جدید چند بازیگر حذف و دو- سه چهره دیگر جایگزین خواهند شد که البته برای انتخاب بازیگران جدید هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم».

وی افزود: «با این حال تنها نکته ای که می توان در مورد گروه بازیگران به قطعیت اعلام کرد خداحافظی بازیگرانی چون الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، امیر جنانی، مهران رنجبر، لیلا ایرانی و رامین ناصرنصیر در سری جدید خواهد بود. در واقع این تصمیم بدون هیچگونه اختلافی و تنها به دلیل تغییرات اساسی در طرح داستان آیتم نمایشی صورت گرفته و بزودی اسامی بازیگران جدید نیز اعلام می شود».

با توجه به اعلام تهیه کننده این مجموعه، از میان بازیگران تنها سروش جمشیدی و سیامک انصاری در ادامه کار باقی می مانند و سایر بازیگران تغییر خواهند کرد.

پخش قسمت های از پیش ضبط شده «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی مشترک حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت از هفته گذشته پس از وقفه ای یک ماهه مجدداً آغاز شده است. براساس اعلام قبلی روابط عمومی این پروژه، گروه تولید پس از آغاز ضبط از ۱۱ آذر قرار است قسمت های جدید را با تغییرات اساسی برای پخش تا اواخر سال جاری آماده کنند