شبکه لندنی "من و تو" با قرار دادن آنتن خود در اختیار یکی از عناصر وابسته به مجاهدین خلق، نشان داد که با این گروهک تروریستی رابطه‌ای سازمان‌یافته دارد.

 

این تلویزیون لندنی که پیش‌تر اطلاعاتی در مورد ارتباطات نهانی‌اش با گروهک منافقین منتشر شده است و در برنامه‌های خود با سناریوهای گوناگون به تطهیر این تشکیلات جنایت‌پیشه اهتمام می‌ورزد، به‌تازگی "اسماعیل خویی" عضو شناخته‌شده منافقین را به استودیوی پخش خود دعوت کرد و از وی با تعابیری چون "مهمان دوست‌داشتنی"، "استاد بزرگ"، "فیلسوف"، "شاعر برجسته" و... یاد نمود!

 

خویی در بخشی از اظهارات خود در شبکه من و تو، اذعان کرد که کتاب‌هایش مشتری ندارند؛ تا جایی که یکی از هواداران سازمان با قصد کمک، ده‌ها جلد از آن‌ها را یکجا خریداری کرده است!

 

 

خاطرنشان می‌کنیم، نامبرده از چهره‌های رسانه‌ای گروهک منافقین است که در تلویزیون مجاهدین خلق به تمجید از سران ددمنش این گروهک می‌پردازد یا برای جنایتکاران هلاک‌شده سازمان منافقین مرثیه‌سرایی می‌کند.

این در حالی است که مردم ایران هنوز داغدار جنایات تروریستی منافقین هستند و خیانت‌های خونبار آن‌ها را به خاطر دارند.

 

 

گفتنی است شبکه «من و تو» با مدیریت "کیوان عباسی" فرزند یکی از نظامیان نزدیک به دربار پهلوی تأسیس شد و در ترکیب اصلی خود افرادی وابسته به احزاب معاند جمهوری اسلامی ایران را جای داد؛ که به‌عنوان نمونه می‌توان از "آرش عزیزی" با گرایشات کمونیستی و "پانته‌آ مدیری" وابسته به مجاهدین خلق و همچنین "سبا خویی" (دختر اسماعیل خویی) نام برد که در ساختار اجرایی شبکه به خدمت گمارده شده‌اند.