مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، صبح روز جمعه با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، حضرات آیات پیرامون برخی از مسائل مهم حوزه‌های علمیه و کشور، گفتگو و تبادل‌نظر کرده و با تأکید بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر به ارتقای ابعاد علمی و معنوی روحانیت، توجه هرچه بیشتر به فقه سنتی و تربیت مجتهدان آگاه و زمان شناس به عنوان سرمایه‌ها و ذخائر آینده حوزه‌های علمیه را خاطر‌نشان کردند.

تأکید بر موضوع ترویج علمی و فرهنگی معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ضرورت مواجهه فکری و برنامه‌ریزی شده با دشمنان تشیع و فرقه‌های انحرافی از دیگر نکات مطرح شده در دیدار این 2 مرجع تقلید بود.

در این دیدار صمیمانه، همچنین حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با یادآوری پیشینه درخشان حوزه علمیه اصفهان از اهتمام و مجاهدت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در احیاء و رونق بخشیدن به این حوزه بزرگ تجلیل کردند.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری نیز با تشکر از حضور و اظهار محبت صمیمانه حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و تجلیل از جایگاه ممتاز و تأثیرگذار ایشان بر حوزه‌های علمیه و جهان اسلام، برای طول عمر همراه با سلامت و عزت ایشان دعا کردند.