محسن پیرهادی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت:همزمان با آغاز گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اعتقادی از جمله  برگزاری مرحله نهم مسابقه مجازی کتاب خوانی با موضوع دفاع مقدس، ساخت نماد با گل در20 منطقه شهر تهران و ساخت یادمان شهدای جاوید الأثر، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقه با ستاره ها، توزیع روزنامه دیواری گلدسته ویژه این ایام، برنامه اهدای خون، برپایی مسابقات ورزشی، نصب استیکر و شعارهای هفته دفاع مقدس بر روی5 هزار تاکسی و... انجام می شود.

وی ادامه داد:نمایشگاه یاد یاران در سطح حوزه های مناطق22 گانه شهر تهران و همچنین نمایشگاه کتاب با محوریت دفاع مقدس و آشنایی شهروندان بخصوص جوانان با این موضوع و به مناسبت این ایام برگزار می شود.

پیرهادی تصریح کرد:دیدار با خانواده معظم شهدا و نیز اعزام نمادین نیروها به جبهه نبرد حق علیه باطل که از سه مسیر واقع در میدان تجریش در روز چهارشنبه ساعت7 صبح، میدان آزادی روز پنج شنبه7 صبح و حرم مطهر امام خمینی(ره) در روز دوشنبه ساعت6 نیم صبح از دیگر برنامه های این ایام است.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران در پایان با بیان آماده سازی ستاد راهنمایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی امسال گفت:با کمک بسیاری ار خیران ساخت360 چشمه سرویس بهداشتی و حمام، درمانگاه، آشپزخانه و محل اسکان و همچنین ابنیه های دیگر در حال ساخت است و نیز دو موکب در کنار عمودهای707 و828 به منظور خدمت رسانی به زائران توسط خیران و نیروهای مردمی تجهیز و اداره می شود.