نشست هم‌اندیشی برنامه «صبحی دیگر» با حضور دکتر حسین ساری مدیر شبکه آموزش سیما و مدیران شبکه، سید رامین موسوی ملکی تهیه کننده برنامه، پرفسور کردوانی، نیما کرمی و علی نیکزاد مجریان برنامه، دکتر تیموری، مهندس بهادری، دکتر مظفر، دکتر معتمدی و حجت الاسلام برمایی، ندا ملکی و شاهین فر سه شنبه 16 شهریور برگزار شد. 

دکتر ساری در نشست هم اندیشی برنامه «صبحی دیگر» بیان داشت: «صبحی دیگر» جزء برنامه های خوب تلویزیون است که دارای فراز و فرودهایی است که این فراز و فرودها باید رو به رشد کمی و کیفی باشد. وی افزود: در برنامه باید شور و نشاط موج بزند و به خانواده‌ها انرژی و امید بدهد. 

ساری خاطرنشان کرد: یکی از ارزش‌های برنامه داشتن مخاطبان پی‌گیر است که استراتژی برنامه باید به حفظ مخاطبان موجود و توسعه آنها کمک کند. مدیر شبکه آموزش سیما اظهار داشت: سیاست‌های کلان خانواده باید به صورت ویژه در برنامه «صبحی دیگر» پرداخته و تبیین شود. 

محمد رحیم لیوانی، مدیر گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه، دراین هم‌اندیشی گفت: یک برنامه شاخص باید بتواند تداوم خود را حفظ کند، به همین منظور ما باید همیشه رقبا را رصد کنیم. 

سید رامین موسوی ملکی، تهیه کننده برنامه،گفت: با همت دوستان و کارشناسان پنج سال هست که برنامه پخش می‌شود و تمام عوامل برنامه همانند زنجیر هستند که هر کدام نباشند برنامه دچار مشکل می‌شود. 

وی افزود: «صبحی دیگر» به یک خانواده صبحگاهی تبدیل شده که نظرهای مردم نیز همیشه سرلوحه کار ما قرار گرفته است. 

پرفسور کردوانی نیز در این نشست گفت: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات طی تماس‌های مکرر از برنامه «صبحی دیگر» تشکر می‌کنند. 

دکتر تیموری از مجریان بخش سلامت این برنامه نیز خاطرنشان کرد: دغدغه من حرف زدن و نکته گفتن نیست بلکه ایجاد یک موضوع برای برطرف کردن مشکلی از مردم، به همین منظور نکاتی را که برای مخاطب عام قابل کاربرد است مطرح می‌کنیم. 
 
نیما کرمی مجری برنامه «صبحی دیگر» با اشاره به اینکه رسالت شبکه ما آموزش است، تصریح کرد: سعی شده در این برنامه تمام گفت وگو‌ها در انتها به نکات آموزشی ختم شود. وی اضافه کرد: مردم در برنامه خود را می‌بینند و ماهم باید سعی کنیم در فواصل مختلف با آنها هم کلام شویم و این نیاز به برگزاری گردهمایی دارد. 
 
حجت الاسلام برمایی نیز همدلی تمامی عوامل برنامه، استفاده درست از المان‌های هنری و استفاده از موسیقی تصاویر مناسب را از دلایل موفقیت برنامه برشمرد