انتخاب بازیگران «لبخند رخساره» با پیوستن مهدی سلطانی به گروه تولید این سریال پایان یافت و بزودی تصویربرداری مجموعه در تهران آغاز خواهد شد.
 
ملودرام اجتماعی «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با فیلمنامه‌ای از سعید نعمت‌الهن و به تهیه کنندگی زینب تقوایی جلوی دوربین می‌رود.
 
سه ضلع مثلث طلایی که سال گذشته مجموعه «پشت بام تهران» را برای شبکه یک ساختند و این سریال به گواه نظرخواهی برنامه «سه ستاره» شبکه سه در سال 94، جزو پربیننده ترین آثار نمایشی تلویزیون بود.
 
گروه  بازیگران تا آخر هفته مشغول دورخوانی فیلمنامه خواهند بود و آخرین بازیگری که به گروه بازیگران مجموعه پیوست، مهدی سلطانی است که پیش از این در سریال های «دیوار»، «مادرانه» و «مدینه» با فیلمنامه ای از سعید نعمت الهت  همکاری کرده بود. 
 
در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه «لبخند رخساره» قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می رسند.
‎کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمید هدایتی، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری و (با حضور) پریوش نظریه، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.
 
این مجموعه دومین همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت الله پس از سریال «پشت بام تهران» خواهد بود.