بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: پروانه ساخت اثری سینمایی در بخش کودک با نام «کاتی، کوتی و ستاره» را دریافت کردیم و هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌بریم.
 
وی افزود: کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده رضا مجلسی است که اولین تجربه بلند سینمایی او خواهد بود. البته مجلسی پیش از این فیلم‌های کوتاه فراوانی را کارگردانی و جوایز زیادی دریافت کرده است.
 
وی ادامه داد: بخش اعظم لوکیشن‌های «کاتی، کوتی و ستاره» در شمال ایران (استان گیلان) می گذرد و بخش اندکی را به تهران اختصاص دادیم.
 
این تهیه‌کننده درباره حضور در جشنواره این چنین گفت: اگر بتوانیم فیلم را به جشنواره برسانیم، خوشحال خواهیم شد اما در کل هدف ما ساخت اثری با کیفیت در فضایی کاملا آرام و بدون عجله خواهد بود تا به کیفیت کار لطمه نخورد. پس به این دلیل عجله ای برای حضور در جشنواره نداریم.
 
این تهیه کننده عنوان کرد: البته از طرفی چون در این فیلم با بچه ها سر و کار داریم، تلاش می کنیم در عین حفظ کیفیت، هرچه سریعتر یعنی حدود دهم شهریور شروع به کار کنیم و به مهرماه که فصل مدارس است، نرسیم تا به بچه ها لطمه وارد نشود.
 
منصوری در خصوص استفاده از بازیگران بزرگسال خاطرنشان کرد: از بازیگران بزرگسال استفاده خواهیم کرد اما فعلا در حال رایزنی هستیم و هیچکدام به قطعیت نرسیده است. پس از قطعی شدن و عقد قرارداد اسامی را اعلام خواهیم کرد.