مراسم تجلیل از آزادگان صدا و سیما یا حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما، علی اصغر جعفری معاون سرمایه انسانی و شهریاری معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی صدا و سیما  و جمعی از آزادگان در سالن فیض مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما، ضمن تبریک به آزادگان گفت: زمانی که موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در ساحت دین باشد، اتفاقات وحدانی صورت می‌گیرد. مفهوم و ماهیت آنها تغییر می‌کند و به اوج می‌رسد. حتی زمانی که در قرآن ما کلمه «جهاد» را مشاهده می کنیم، در کنار آن همیشه کلمه «فی سبیل الله» می‌آید. هر کاری در مسیر خدا قرار نگیرد، نتیجه نخواهد داشت. هیچ یک از معادلات جوابگوی دفاع 8 ساله ما مقابل عراق نیست. از آنجایی که ما در مسیر خداوند قرار گرفته بودیم، به مقصد رسیدیم.
 
وی ادامه داد: دستاورد دفاع مقدس ما اعتماد به نفس و خودباوری است. به میزان باورهای دینی این دو رشد می کنند. دفاع مقدس یک مثال تاریخی است. هرچه جلوتر برویم، قدر و منزلت شهدا، جانبازان و ایثارگران بیشتر نمایان می شود.
 
همچنین در این مراسم، دکتر شهریاری معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی صدا و سیما گفت: صدا و سیما با توجه به موقعیت خود، از آزادگان به شکلی عملی تجلیل خواهد کرد. امیدوارم دیگر برای کشور حادثه و جنگی رخ ندهد.
 
همچنین در این مراسم، دو مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان و کرمان، به بیان برخی دغدغه های ایثارگران و آزادگان صدا و سیما پرداختند.