جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما  در خصوص آخرین وضعیت اکران «پل خواب» گفت: پروانه نمایش این اثر صادر شده و در نوبت اکران است. هم اکنون در حال رایزنی جهت پخش آن هستیم که پس از قطعی شدن، نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
 
گفتنی است؛ در این فیلم که داستانش برگرفته از رمان «جنایات و مکافات» داستایوسکی است، ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار، اکبر زنجانپور و شهین تسلیمی به ایفای نقش پرداختند.

«پل خواب» اولین تجربه بلند اکتای براهنی، اقتباسی از رمان جنایات و مکافات نوشته فیودور داستایفسکی است که توسط براهنی به نگارش درآمده و در خط داستانی آن آمده است: «طبق یک قانون کلی، آدم‌ها، حتی گناهکاران، بیش از حد تصور ما ساده و ساده دل‌ هستند و ما خود نیز چنین‌ هستیم.»

خلاصه داستان: شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می شود. پول بهره‌ای می گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می شود. طلبکاران او را راحت نمی گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می‌زند. 

از نکات قابل توجه این فیلم حضور اکبر زنجانپور بعد از بیست سال در یک فیلم سینمایی است.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:
 
فیلمبردار: پیمان شادمانفر، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، موسیقی: مازیار یونسی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی تیموری، عکاس: سحاب زری باف.