لیلا برخورداری بازیگر سینما و تلویزیون مهمان دومین شب «شیدایی» ویژه دهه کرامت در شبکه دو سیما بود.

وی در گفتگو با عبدالله روا مجری این برنامه با بیان اینکه هیچ کودکی در دوران خردسالی آرام نیست، اظهار داشت: البته من از همان دوران، دختر بی سر و صدایی بودم و هنوز هم اسباب بازی‌های آن دوره مثل عروسکم را نگه داشته‌ام.

بازیگر «روزهای زیبا» افزود: به نظرم انسان‌ها تا وقتی زنده‌اند و زندگی می‌کنند، می‌توانند با هم اختلاف داشته باشند یا اینکه محبت و صمیمیت در زندگی‌شان جاری باشد. 

وی در ادامه و در مورد فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آنها بازی کرده است، گفت: دوست دارم اقتدار و قدرت زنان را در نقش‌هایی که ایفا می‌کنم، نشان بدهم. 

برخورداری تصریح کرد: به خاطر دارم یک بار نقش یک زن لال را در فیلمی بازی کرده بودم. برادرم به همراه همسرش به سینما رفته بود تا آن فیلم را ببیند. بعدا برایم تعریف کرد که به خاطر این نقش، گریه کرده‌اند. 

وی به نقش‌های مادرانه خود اشاره کرد و افزود: در چند فیلم و سریال نقش مادر را بازی کرده‌ام که بعضی از آنها در حال ضبط هستند. 

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در پاسخ به سوال دیگر روا در مورد نقش‌های مادری و همسری در زندگی واقعی گفت: ازدواج یک اتفاق مهم در زندگی هر انسان است و آدمی را در شرایطی قرار می‌دهد که نمی‌تواند به آن «نه» بگوید.

وی خاطرنشان کرد: البته در بحث ازدواج باید دو طرف ماجرا همخوانی روحی و معنوی با هم داشته باشند. من به عنوان یک بازیگر شاید نتوانم با هر مردی ازدواج کنم بلکه باید پسری باشد که شرایط شغلی مرا درک کند. آن را بپذیرد. می‌توانم بگویم یکی از دلایلی که تاکنون ازدواج نکرده‌ام، همین مسئله است.