شادی برنامه شب گذشته «خندوانه» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، به تمامی دختران ایرانی در جهان تقدیم شد. 

در ابتدا پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) از طرف یکی از خادمان این مکان مقدس، به «خندوانه» تقدیم شد. 

شب گذشته به مناسبت روز دختر، مهراوه شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مهمان در ویژه برنامه رامبد جوان حضور یافت. 

شریفی‌نیا پس از احوالپرسی و تبریک روز دختر، درباره فعالیت‌های اخیرش در زمینه بازیگری گفت: بعد از سریال «کیمیا» استراحتی کوتاه داشتم و در یک فیلم سینمایی بازی کردم. بیشتر دوست دارم در کارهای تجربی حضور داشته باشم.   

بازیگر سریال تلویزیونی «روز حسرت» در خصوص تجربه کارگردانی عنوان کرد: کارگردانی کار سختی است. تجربه‌ای به عنوان مجری طرح  برای یک فیلم کوتاه دارم اما به دلیل برخی مشکلات آن را رها کردم. با این حال، چند سالی است به این نتیجه رسیدم که در ناتوانی‌ها باید جنگید. اگر تلاش خود را ادامه دهیم، به هدف خود می‌رسیم. 

شریفی‌نیا در ادامه درباره استعداد ملیکا شریفی‌نیا (خواهرش) در عرصه هنری اظهار داشت: «ملیکا» علاوه بر بازیگری، استعداد خوبی در نقاشی دارد و همه استعداد هنر تجسمی پدرم در «ملیکا» ظهور کرده است. 

بعد از صحبت‌های «مهراوه»، جوان از وی درخواست کرد با «ملیکا» تماس بگیرد. 

ملیکا شریفی‌نیا هم روز دختر را تبریک گفت و البته همان‌طور که «مهراوه» گفته بود، در آن لحظه مشغول  نقاشی‌کردن بود. 

مهراوه شریفی‌نیا در خصوص دخترخانم‌ها بیان کرد: ما دخترها در هر مسئله‌ای می‌توانیم احساسات عمیق داشته باشیم. دوست داشتنی و لطیف هستیم و اجازه لوس بودن را داریم. توان مادری‌مان هم به دلیل همین احساسی بودن، گذشت و فداکاری است. اما توانایی آقایان در چیزهای دیگر است. خانم‌ها در عشق و احساسات همیشه یک پله بالاتر هستند و بیشتر عاشق می‌شوند. 

بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، «جناب‌خان» هم به جمع اضافه شد. «جناب‌خان» به همه دخترها روزشان را تبریک گفت. البته از «احلام  خانم» به خاطر اینکه بین این همه دختر حضور دارد، عذرخواهی کرد و گفت: من به خاطر موقعیت شغلی در این برنامه حاضر شدم! 

بعد از صحبت‌هایی که بین «جناب خان» و شریفی‌نیا رد و بدل شد، شریفی‌نیا هدیه «جناب‌خان» برای عمه احلام را کادو کرد.

در پایان برنامه رامبد جوان، شقایق دهقان را  به روی صحنه دعوت کرد. وی ضمن تبریک روز دختر اظهار داشت: من یک دختر به نام «نیروانا» دارم که از چهار سالگی مادرش شدم. هرجا می‌رویم با هم هستیم. 

شقایق دهقان درباره جایگاه دختران گفت: «دختر» در فرهنگ و سنت ما قابل احترام و  افتخارآفرین است.  من از «نیروانا» به خاطر صبوری، گذشت، قناعت و اینکه مراقب من است، تشکر می‌کنم. 

بازیگر «ساختمان پزشکان» استند آپ کمدی خود را درباره تفاوت دختر و پسرها در رفتار، خرید کردن، انتخاب لباس و توقعات آنها اجرا کرد.