گالری لاله مدتی است میزبان آثاری از طراحی و نقاشی های یک زوج هنرمند شده است.

هادی تقی زاده و مژگان اعتضادی هنرمندان این مجموعه هستند که با بیش از 40 اثر هنری و منتخب از دوره های مختلف فعالیت هنریشان به این گالری آمده اند.

انسان و جهت گیری او در جهان معاصر از موضوعاتی است که با نگاهی سمبلیک و گاه تغزلی در آثار موجود توسط این دو هنرمند به آن پرداخته شده است.

هادی تقی زاده فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه تهران در سال 1367 است. او فضای هنری و ذهنی خود را نزد رویین پاکباز، ویکتور دارش، زنده یاد جواد حمیدی و یوسف شریعت زاده شکل داده و پیگیری نموده است.

همچنین کتابی با عنوان «خط در نقاشی» منتشر نموده و در مراکز هنری و دانشکده معماری دانشگاه آزاد مشهد تدریس کرده است. شرکت در ده ها نمایشگاه گروهی نیز از دیگر فعالیت های هنری اوست.

مژگان اعتضادی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه تهران در سال 1359 است و در زمره نسلی از شاگردان زنده یاد «هانیبال الخاص» به شمار می آید که در دهها نمایشگاه گروهی و انفرادی نقاشی در مشهد، تهران و خارج از ایران شرکت نموده است. وی همچنین به مدت دوسال عضو هیئت انتخاب نقاشی های دیواری شهرداری مشهد بوده و کتابی از مجموعه آثارش به چاپ رسیده است. گفتنی است این نمایشگاه تا 12 مرداد برقرار و پذیرای بازدیدکنندگان است.