سه‌شنبه شب جشن امضا و آیین رونمایی از آلبوم «سلام ساده» کاری از امیرعلی بهادری برگزار شد.

آلبوم «سلام ساده» در تاریخ ۲۰ بهمن سال گذشته به بازار عرضه شد اما به دلیل وجود مشکلاتی جشن امضای با تاخیر برگزار شد.

خواننده آهنگ «نگران نباش» در این مراسم گفت: چون آلبومم در مسئله پخش به مشکل خورد، بر خلاف دیگر خوانندگان که می گویند لطفا کپی نکنید، دانلود نکنید از طرفدارای خودم خواهش کردم که آهنگ‌ها را به صورت رایگان از اینترنت دانلود کنند.

چون با توجه به دیر آماده شدن آلبوم، این حق مخاطبان بوده که آلبوم را داشته باشند و اگر تاخیری در پخش آلبوم به وجود آمده و سی دی ها به دستشان نرسیده مشکل از طرف ما بوده ولی در نهایت به نظر من حق کپی رایت باید رعایت بشود؛ چون حتی اگر پول برای خواننده هم بازتاب مالی نداشته باشد، به هر حال تهیه کننده و سرمایه گذار کار با دانلود رایگان آهنگ ها از نظر مالی متضرر می شود.

وی افزود: تا الان کنسرتی نداشته‌ام ولی اگر ان‌شاءالله کارها طبق برنامه پیش برود، برای شهریور ماه کنسرت خواهیم داشت.

امیر علی بهادری در مورد فعالیت‌های آینده‌اش گفت: در حال آماده کردن چند ترک تک آهنگ هستیم. همچنین در حال ساخت چند ویدئو کلیپ هستیم و ان‌شاءالله آلبوم دومم را همین امسال ارائه می‌کنم. قابل ذکر است که کنسرت ها خیلی متفاوت است. هم به لحاظ نورپردازی و هم از نظر اجرا.

همچنین در این مراسم، زایا سلیمان تهیه‌کننده کار و همچنین مدیر برنامه‌های بهادری، در مورد مسئله مالی آلبوم بیان کرد: ما تمام سرمایه‌گذاری که در تهیه این آلبوم کرده‌ایم را سوخته در نظر می‌گیریم، چون ما برای تهیه این آلبوم در حدود ۲۰۰ میلیون هزینه کرده ایم و در خوشبینانه‌ترین حالت ۱۵ میلیون تومان از طریق فروش سی دی ها به دستمان می رسد و ما برای جبران و سود مالی بیشتر روی اجرای کنسرت ها حساب کرده ایم.

زایا سلیمان ادامه داد: به فکر راه حلی هستیم تا در فروش آلبوم ها از ضرر بیشتر جلوگیری کنیم. مثلا با فروش اینترنتی آهنگها از هزینه برای تهیه سی دی جلوگیری کنیم.

گفتنی است؛ از دیگر هنرمندانی که در این رونمایی شرکت داشتند، می توان به آرمان فاطمی، فرزاد قماش‌چی، علی پور نگهبان و آرون حسینی اشاره کرد.