کاترینا مورینو بازیگر ایتالیایی یک دهه پیش در «کازینو رویال» با دنیل کریگ همکاری کرد، بر این باور است که می داند چرا این بازیگر بریتانیایی می خواهد نقش این ماور مخفی را کنار بگذارد. مورینو که بخاطر ایفای نقش سولانژ دیمیتریوس در این فیلم خوش نقد سال 2006 به شهرت بین المللی دست پیدا کرد، باور دارد که کریگ تحت فشار بیش از حد است تا جیمز باند «ایده آل» باشد. 

این بازیگر در مصاحبه‌ای با ساندی پیپل گفت: «باند بودن به شدت پراسترس است. بحث پول زیادی هم در میان است که همین باعث شده تنش بیشتری به قضیه وارد شود و فشار بیشتری روی دنیل باشد. پشت سر هم برگشتن به این فیلم ها آسان نیست. پیدا کردن چیزهای جدید در همان نقش قدیمی می تواند خسته کننده باشد. می توانم درک کنم چرا دنیل دوست ندارد برگردد. به گزارش بانی فیلم، گفته می‌شود که کریگ قراداد دو فیلم 68 میلیون پوندی را رد کرده و حتی با وجود اینکه منابع آگاه می گویند هنوز تصمیمی درباره آینده اش به عنوان جیمز باند نگرفته، اخباری که اخیرا منتشر شد احتمال بازگشت او را کم رنگ تر می‌کند: این باریگر که گفته می شود ادعا کرده کارش با این نقش تمام است، در اقتباسی 20 قسمتی از «پاکی» جاناتان فرنزن نقش آفرینی خواهد کرد.

سم مندز فیلمساز هم بعد از اینکه فیلم‌های «اسکال فال»، «اسپکتر» را به موفقیت و شهرت جهانی رساند، اخیرا اعلام کرد که دیگر کارگردان فیلم‌های باند نخواهد بود. مورینو با اشاره به زمانی که با کریگ کار می کرد، گفت: ابتدا می‌توانستم ببینم که کمی نسبت به قابلیت های خودش شک دارد، اما این را هم میدانست که این نقش زندگی اش را تغییر می دهد و او در تاریخ به ثبت خواهد رسید. مورینو اخیرا به عنوان چهره جدید یکی از عطرهای 007 برای بانوان معرفی شد.