از حدود یک ماه پیش که اکران بلیتی فیلم «هنگامه» به عنوان اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر آغاز شده است به همت اکران‌کنندگان مردمی و فعالان فرهنگی، این فیلم در بیش از 150 نقطه و در چهارگوشه کشور از روستای برچور مازندران تا چرام در استان کهگیلویه و بویر احمد و از مهران در لب مرز غربی کشور تا سربیشه خراسان جنوبی اکران شده است.به گفته حجت غیب‌اله‌زاده، مسئول اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، تاکنون نزدیک به 250 شهر و روستا درخواست اکران فیلم «هنگامه» را دادند که از این میزان، 152 اکران برگزار شده است و بقیه هم در نوبت اکران قرار دارند.

وی افزود: از محل اکران‌های بلیتی اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم، بیش از 12 میلیون تومان جمع‌آوری شده است و با ادامه اکران‌ها این میزان هم در حال افزایش است.

در این میان، مساجد بیشترین تعداد اکران‌ها را داشتند و شاید از این پس بتوان عنوان «سینما مسجد» را در بسیاری از شهرها و روستاهای کشور به کار برد.

بر اساس این گزارش، مدارس، سالن‌های آمفی تئاتری، حوزه‌های علمیه، هیئات، کانون‌های فرهنگی، مزار شهدا و ... از دیگر نقاطی بودند که میزبان فیلم «هنگامه» شد‌ه‌اند. دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور هم علی‌رغم اینکه اکران این فیلم همزمان با ایام امتحانات پایان ترمشان شده است از قافله اکران‌ اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم عقب نماندند و در این مدت دانشگاه‌های فرهنگیان رشت، شهید چمران اهواز، هنر اسلامی تبریز، شیخ بهایی اصفهان، علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، علوم پزشکی لارستان، دانشگاه اصفهان، آزاد تبریز، آزاد رامسر و... میزبان «هنگامه» شدند.