محمود عزیزی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مقوله نقش‌فروشی در سینما  گفت: این موضوع به سیاست پر از اشکال مدیران فرهنگی ربط پیدا می‌کند، یعنی اگر هدفمند بود زود به زود تعویض مدیریت نداشتیم و جامعه فرهنگی و هنری ما ضربه نمی‌دید. پس باید سیاستی مشخص در حوزه هنر به وجود بیاید تا شاهد چنین مواردی نباشیم.
 
وی ادامه داد: در شأن جامعه فرهنگی و هنری ما نیست که هنرمندان را همه جا پیشقدم می کنند اما در عمل به آنها رسیدگی نمی شود. متاسفانه روی کار آمدن مدیران فرهنگی انتصابی است و انتخابی نیست و از میان شاخصه‌های فرهنگی و هنری که آدم‌ها را بین خودشان می شناسند، انجام می‌دهند. در صورتی که می‌توانند افرادی را برگزینند که مدافع حقوق هنرمندان باشند.
 
وی در مورد رابطه شهرت، پول و فساد در سینما عنوان کرد: وقتی حوزه هنر به بازار مکاره تبدیل می‌شود، خود به خود این اتفاق رخ می دهد. این موضوع نیز به سیاست گذاران عرصه هنر ربط پیدا می کند، از قدیمی‌ها کسی را سراغ نداریم که فخرفروشی و یا سوء استفاده کند و در موقعیت تجاری قرار بگیرد. در نتیجه آدمهای صادق این چنینی که دلباخته هنر هستند، با کمترین آسیب در زندگی مواجه می شوند.
 
بازیگر «بادیگارد» ادامه داد: زمانی که بازار مکاره می‌شود افراد دارای شرایط خاص وارد آن می شوند و شرایطی را رقم می زنند که جامعه را شرمنده می کند. غافل از اینکه مخاطبان، هنرمندان واقعی را به خوبی تشخیص می دهند و از طرفی یادمان باشد باد آورده را باد می برد.
 
عزیزی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی‌اش خاطرنشان کرد: فعلا کار خاصی ندارم؛ چون خوشبختانه کسانی که کار تولید می کنند به ما کار نمی دهند اما این افتخار را می دهند تا از این فرصت طلایی جهت استراحت استفاده کنیم.