«سرگیجه» عنوان تازه ترین نمایشی است که سجاد افشاریان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و از تاریخ 16 خردادماه همزمان با ماه مبارک رمضان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.
 
کارگردانی این اثر نمایشی به طور مشترک بر عهده پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی است. نمایش «سرگیجه» در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و توانست جایزه ویژه گروه «بازیگران خانه تئاتر» را دریافت کند. 
 
بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند از چهره‌های جوان و پرکار در عرصه هنر تئاتر محسوب می‌شوند و اولین اجرای عمومی این نمایش، در تالار حافظ خواهد بود. 
 
گروه نمایش «سرگیجه» این روزها مشغول تمرین‌های نهایی هستند و از تاریخ 16 خرداد در ساعت 19، روی صحنه خواهند رفت. 
 
نمایش «سرگیجه» عنوان تازه ترین اثر سجاد افشاریان در مقام تهیه کننده است و او پیش از این نویسندگی و کارگردانی نمایش‌هایی همچون «ننه دلاور، بیرون پشت در»، «گروتسکی بر تبارشناسی؛ دروغ و تنهایی» و «اسکارلت دهه شصت» را در کارنامه خود دارد.  
 
محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، سهیل سهیلی، مجید اسدی و زینب همتی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.
 
لیست عوامل نمایش «سرگیجه» عبارتند از:
 
طراح، نویسنده و کارگردانان: پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی، مشاور کارگردان: میر سعید مولویان، سرپرست گروه: محمد برهمنی، منشی صحنه: حوریا جمالیان، مدیر صحنه و ساخت دکور: مصطفی پور یوسف، دستیاران صحنه: آوا سی تار و مریم افشار، طراح نور: مسعود رنجبر: طراح لباس: ندا نصر، طراح گریم: نجمه لشکری، تصویر بردار: سامان رستمی، طراح گرافیک: فرانک ایرانی، عکاس: نغمه ارجمند، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، مدیر پروژه: سوگل خلیق و تهیه‌کننده سجاد افشاریان.