حجت الاسلام محمدرضا زائری در صفحه شخصی خود با اشاره به بازدیدش از نمایشگاه کتاب امسال در شهر آفتاب نوشت:

توهین به نشر و کتاب در نمایشگاه کتاب +عکس

توهین به نشر و کتاب و فرهنگ!
در میان همه شیرینی های نمایشگاه کتاب امسال متأسفانه یک رویداد تلخ و تأسف بار بود که من آن را "فاجعه نمایشگاه" می دانم و به خاطر آن به شدت از همه مسؤولان نمایشگاه گله مند هستم و شکایت دارم زیرا آن را توهین جدی به همه ناشران و نویسندگان و اهل کتاب و فرهنگ می دانم.

در روزهای مختلف یک بروشور به شکل گسترده میان جمعیت توزیع می شد (و زیر دست و پا می افتاد) که عکس آقای عباس جدیدی روی آن بود و به نظر می رسید مربوط به یک مؤسسه خیریه باشد. 

تا اینجای کار خیلی عجیب نبود اما بعد که از جلوی غرفه رد شدم و ایشان را در غرفه ای دیدم که تنها دو عنوان کتاب را عرضه می کرد تعجب کردم چون مسؤولان نمایشگاه تنها به ناشرانی غرفه می دهند که حداقل چهل عنوان کتاب داشته باشند ، اما باز هم به حساب همه پارتی بازی هایی گذاشتم که در این کشور به آنها عادت کرده ایم ، اما راستش زمانی به عمق فاجعه پی بردم که کتاب "آموزش نماز" تألیف این آقای کشتی گیر را دیدم (که گویا اشتباه برخی در نامزدکردنش برای شورای شهر باعث توهم او شده و فکر کرده می تواند پایش را توی کفش اهل فرهنگ بکند) با دیدن کتاب واقعا از خودم خجالت کشیدم و فکر می کنم کسانی که زیر بار این شرمساری رفتند باید پاسخگو باشند. 

از اداره کتاب که به این کشکول اجازه نشر داده تا مسؤولان نمایشگاه که احتمالا تحت فشار حاضر به اختصاص غرفه به این ملغمه ای شده اند که پیش و بیش از هر چیز اهانت به نشر مذهبی و فکر دینی است. و این وسط نمی فهمم کنار این کلکسیون شگفت انگیز ، این عکس برهنه کشتی را کجای دلم بگذارم !؟!