بصیر سلحشور، فرزند فرج الله سلحشورگفت: برخی در جامعه هنر ایران قواعد خاص خودشان را دارند به این صورت که آمال و آرزوهایشان این است که بر روی فرش قرمز راه بروند؛ به عبارتی جهانی شدن را در این می بینند و دوست دارند به عنوان مثال در اسکار جایزه بگیرند و از این موضوع ابایی ندارند. 
 
وی افزود: عده ای از هنرمندان هم هستند که در وادی دین و مذهب فعالیت می‎‌کنند، مثل کسانی که در جشنواره هایی مانند عمار و ققنوس هستند؛ اما متاسفانه مسئولین آنقدر که باید، به آنها بها نمی دهند. 
 
سلحشور تصریح کرد: برای مثال یادم است در زمان ساخت "مردان آنجلس" پدرم دستمزدی بین 250تا 400هزار تومان می‌خواست که با او مخالفت می کردند؛ اما الان اگر کارگردانی 150میلیارد تومان بخواهد با او چانه نمی زنند و می گویند باید فیلم بسازد و  اگر یک بچه حزب الهی همین مقدار پول را طلب کند تا قران آخرش را از او می گیرند. 
 
سلحشور ادامه داد: این بها دادن به جبهه انقلاب حزب الهی ها و کسانی که می‌خواهند به این انقلاب خدمت کنند، نیست. آنها با این بودجه نمی خواهند فیلمی در تایید خیانت بسازند. در واقع می خواهند اثری در قبح خیانت ارائه دهند. این افراد از سمت برخی از مسئولین آنچنان که باید حمایت نمی شوند. حضرت آقا به فردی مانند شهید آوینی که پیش رو در جبهه فرهنگی انقلاب است توجه داشتند زیرا آن شهید بزرگوار به هنر و کارهای هنری از دید مذهبی و دینی نگاه می کرد جذابیت های امروز مانند گیشه برای او اهمیتی نداشت و آنچه برای او اهمیت داشت هنر دینی و انقلابی بود.
 
وی بیان کرد: شما اگر توجه داشته باشید الان در قلب آمریکا کارگردانان به سمت معنا می روند در واقع دیگر موضوعی برای ساخت فیلم ندارند و به این سمت می روند هر چند آنها در به تصویر کشیدن معنا هم دچار مشکل می شوند اما به هر حال این موضوع را مد نظر دارند. 
 
سلحشور خاطر نشان کرد: حضرت آقا به این موضوع توجه داشتند که به جبهه فرهنگی انقلاب توجه شود و آنها را حمایت کنند زیرا به نفع انقلاب و اسلام کار می کنند.