این نمایشگاه پس از افتتاح در روز 20 فروردین ماه، به مدت 25 روز تا 15 اردیبهشت هر روز از ساعت 5:30 صبح تا 22:30 به روی مردم باز است و مسافران مترو می توانند با حضور در این نمایشگاه شاهد مناظر بدیع و زیبایی از چهار فصل کشور فنلاند باشند. 

نمایشگاه «چهار فصل فنلاند» یک ماه پیشتر از آنکه شهر تهران میزبان نمایشگاه «گالری به وسعت شهر» باشد، اینبار شهروندان تهران را در زیر پوست شهر و نه در بزرگراه ها و خیابان های اصلی تهران میهمان آثار هنری خواهد کرد. یک هفته پس از پایان نمایشگاه «چهارفصل فنلاند» دومین نمایشگاه سراسری «گالری به وسعت شهر» در اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نمایشگاه «چهارفصل فنلاند» و اکران آن در ایستگاه متروی تجریش گفت: متروی تجریش یک آتلیه بسیار خوب هنری است و وقتی نمایشگاهی در مترو برگزار می شود، به این معنی است که شهروندان نمی توانند از خودروی شخصی برای دیدن نمایشگاه استفاده کنند و همه باید با استفاده از مترو به این نمایشگاه بیایند.هری کمراینن ضمن قدردانی و تشکر از معاونت فرهنگی شرکت متروی تهران گفت: با توجه به علاقه مشترک شهروندان دو کشور ایران و فنلاند به طبیعت خیلی خوشحالم که با این نمایشگاه می توان پلی سبز میان ایران و فنلاند ایجاد کرد. به گفته وی فنلاند کشوری با پیشینه توجه جدی به محیط زیست است و با دیدن علاقه ایرانیان به حفظ محیط زیست ایده شکل گیری چنین نمایشگاهی را در متروی تجریش به اجرا درآورده است.

سفیر فنلاند که خود یکی از مسافران دائمی متروی تهران است افزود: در تمام طول زندگیم برای حفاظت از طبیعت تلاش کرده ام و با دیدن ایرانیان که چنین روحیه ای دارند، به وجد آمده ام.کمراینن با اشاره به ویژگی های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه همزمان با سفر کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند در 20 فروردین ماه به ایران و با حضور آنان افتتاح می شود.به گفته وی بخشی از عکس های به نمایش در آمده در این نمایشگاه متعلق به معاون کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند است. وی با سابقه 40 سال نمایندگی پارلمان، از فعالان حوزه محیط زیست و از دوستداران طبیعت بوده و در این زمینه عکس های به یادماندنی از فنلاند به تصویر کشیده است.هری کمراینن، از همه شهروندان تهرانی خواست تا به منظور آشنایی با طبیعت فنلاند از این نمایشگاه دیدن کنند.