حمیدرضا فلاحی پیرامون نقشش در نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» گفت: من در این نمایش کاراکتر یک چشمی را عهده‌دار هستم که در متن اصلی نوشته برشت این نقش در حد یک مامور اعدام با حضوری کمرنگ آورده شده است.
 
وی ادامه داد: اما این کاراکتر توسط خود امیر دژاکام پرداخت شد و شخصیتی خلق شد که می‌توان از آن به عنوان چشم و گوشی که همه جا حاضر است یاد کرد و بالطبع حضور پر رنگ‌تری هم در روند داستان دارد.
 
فلاحی راجع به گریم نقش خود اضافه کرد: گریم تمام بازیگران به عهده آقای گودینی است و به حق طراحی درستی کرده‌اند که در شکل‌گیری نقشم بسیار کمک کرده است.
 
بازیگر نمایش «ضیافت شیطان» راجع به شخصیت‌پردازی نقش خود بیان کرد: به طور حتم بین کارگردان و بازیگر تبادل نظر صورت می‌گیرد و بازیگر در راستای نقش پیشنهاد‌هایی را مطرح می‌کند که در نهایت با کارگردان اثر به نتیجه مشترک می‌رسند.
 
فلاحی درباره تجربه همکاری‌اش با امیر دژاکام ابراز کرد: من افتخار این را داشته‌ام که پیش‌تر با امیر دژاکام همکاری کنم و در واقع امیر مرا به تئاتر حرفه‌ای معرفی کرد و اولین تجربه کاری من با ایشان در نمایش «دزد دریایی» رقم زد.
 
فلاحی در رابطه با بازخورد مخاطبان گفت: به اعتقاد من این نمایش با حفظ چهارچوب کلی متن نمایش قابل قبولی شده است.
 
وی افزود: «ننه دلاور» متنی است شناخته شده و این فرصت بسیار خوبی است که همه به تماشای آن بنشینند. 
 
وی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: با توجه به اینکه سالن چهارسو کوچک است و صندلی‌های مناسبی ندارد و همچنین مدت زمان اجرا طولانی است؛ اما آنقدر نمایش جذاب بوده که مخاطب با آن همراه شده است و امیدوارم تا آخرین روز اجرا، این منوال ادامه پیدا کند.