شبکه آی‌فیلم برای تعطیلات نوروز 13 فیلم سینمایی را برای پخش در نظر گرفته که هر یک را در یک روز به روی آنتن می‌برد. از جمله فیلم های سینمایی شبکه آی‌فیلم در نوروز 95 میتوان خسته نباشید، عروس، زشت و زیبا، زن‌ها فرشته‌اند، رژیم طلایی، دزد عروسک‌ها، تکیه بر باد، امروز، بید مجنون و … اشاره کرد.

زمان پخش و تکرار فیلم های سینمایی شبکه آی فیلم :

فیلم‌ های سینمایی شبکه آی‌فیلم از اول فروردین‌ ماه هر شب ساعت 22 الی 24 به روی آنتن می‌روند و تکرار اول آن‌ ها در روز بعد از ساعت 6 الی 8 صبح و تکرار دوم نیز روز بعد از ساعت 14 الی 16 پخش خواهد شد.

1395/01/01

فیلم سینمایی «رژیم طلایی» کاری از رضا سبحانی ساخته‌ی سال 91 است که اول فروردین‌ ماه از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود. مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی از بازیگران «رژیم طلایی» هستند.

1395/01/02

همچنین فیلم «بید مجنون» به کارگردانی مجید مجیدی برای پخش در دوم فروردین‌ ماه در نظر گرفته شده است. این فیلم در سال 82 ساخته شد و بازیگرانی چون پرویز پرستویی، رویا تیموریان، لیلا اوتادی و … در آن ایفای نقش کردند.

1395/01/03

دزد عروسک‌ها از دیگر فیلم‌های سینمایی است که شبکه آی‌فیلم فارسی آن را سوم فروردین‌ ماه به روی آنتن می‌برد. این فیلم ساخته محمدرضا هنرمند است و اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، مهرآوه شریفیان، رسول نجفیان و منوچهر آذری در آن هنرنمایی کردند.

1395/01/04

فیلم سینمایی عروس به کارگردانی بهروز افخمی محصول سال 69 است که چهارم فروردین‌ ماه پخش خواهد شد. نیکی کریمی و ابولفضل پورعرب از بازیگران اصلی این اثر هستند.

1395/01/05

فیلم سینمایی امروز محصول سال 92 کاری از ضا میرکریمی است که در آن بازیگرانی چون پرویز پرستویی، سهیلا رضوی و شبنم مقدمی به ایفای نقش پراختند. این فیلم پنج‌شنبه، پنجم فروردین‌ ماه از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن خواهد رفت.

1395/01/06

همچنین فیلم خسته نباشید از دیگر آثار سینمایی است که نوروز امسال از تلویزیون پخش می‌شود. «خسته نباشید» جمعه، ششم فروردین‌ ماه به روی آنتن خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرائی در سال 91 ساخته شد و غوغا بیات، جلال فاطمی، یدالله شادمان و رویا افشار از بازیگران این فیلم هستند.

1395/01/07

فیلم سینمایی زن‌ها فرشته‌اند برای پخش در هفتم فروردین‌ ماه در نظر گرفته شده است. شهرام شاه حسینی کارگردانی این فیلم را انجام داده است و در آن بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، لیلا اوتادی، لادن طباطبایی و امین حیایی به ایفای نقش پرداختند. زن‌ ها فرشته‌اند محصول سال 86 است.

1395/01/08

شبکه آی‌ فیلم برای هشتمین روز از تعطیلات نوروز امسال فیلم سینمایی بچه‌های آسمان را در نظر گرفته است. این فیلم محصول سال 75 است که به کارگردانی مجید مجیدی ساخته شد. امیر فرخ هاشمیان، بهاره صدیقی، رضا ناجی و فرشته سرابندی از بازیگران بچه‌های آسمان هستند.

1395/01/09

فیلم سینمایی عقرب هم نهم فروردین به روی آنتن خواهد رفت. عقرب ساخته بهروز افخمی در سال 75 است که بازیگرانی چون جمشید هاشم‌پور، محمد صالح اعلا و آتیلا پسیانی در این فیلم هنرنمایی کردند.

1395/01/10

فیلم زشت و زیبا از دیگر آثار سینمایی است که نوروز امسال از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد. این فیلم که کاری از احمدرضا معتمدی است روز سه‌شنبه، 10 فروردین به روی آنتن می‌رود. سعید پور صمیمی، گلچهره سجادیه، بهمن زرین‌پور و اصغر همت از بازیگران اصلی زشت و زیبا هستند.

1395/01/11

همچنین فیلم سینمایی یه حبه قند کاری از رضا میرکریمی 11 فروردین پخش خواهد شد. رضا کیانیان، پریوش نظریه، سعید پورصمیمی، نگار جواهریان، هدایت هاشمی و … از بازیگران یه حبه قند هستند.

1395/01/12

فیلم سینمایی میهمان داریم محمد مهدی عسگرپور هم برای پخش در روز 12 فروردین‌ در نظر گرفته شده است. این فیلم حصول سال 91 است که بازیگرانی چون پرویز پرستویی، آهو خردمن و بهروز شعیبی در آن هنرنمایی کرده‌اند.

1395/01/13

شبکه آی‌فیلم برای آخرین روز از تعطیلات نوروزی نیز فیلم سینمایی تکیه بر باد را پخش خواهد کرد که جمعه 13 فروردین‌ ماه به روی آنتن خواهد رفت. این فیلم اواخر دهه 50 توسط مهدی ژورک ساخته شده است و در آن زنده‌یاد نعمت‌الله گرجی، جمشید مهرداد، طوطی سلیمی و محمد مطیع از بازیگران این فیلم هستند.