ویژه برنامه تحویل سال «نوبهار»، با اجرای نیما کرمی وهمسرش، با هدف به تصویر درآوردن نوروزی باستانی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، فضایی شاد و فصلی نو را برای مخاطبان رقم میزنند.
 
این ویژه برنامه تلویزیونی با اجرای نیما کرمی و همسرش زینب زارع که کاری از گروه اجتماعی شبکه جهانی جام جم است، با همکاری و مشارکت سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه هلند، مرز های خاکی و آبی را نادیده گرفته و با سفر به کشورهای مختلف هم سفره‌ی هفت سین ایرانیان خارج از کشور می شود.
 
«نوبهار» با حضور چهره های برجسته ی رسانه ی ملی، سینما از جمله کامبیز دیرباز، امیر جعفری، مرجانه گلچین، حسام نواب صفوی، فاطمه گودرزی و چند تن دیگر از بازیگران و همچنین خوانندگان مطرح کشور در قالب سه بخش تحت عنوان برنامه زنده به روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود.
 
این برنامه تلویزیونی با ساختاری ترکیبی یک شب قبل از تحویل سال و لحظات آغاز سال نو به صورت زنده از کشورهای هلند شگفتی ساز ویژه برنامه تحویل ساز می شود.
 
گفتنی است؛ ویژه برنامه «نوبهار» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز و محمدجواد عبدالرحمانی  در هلند است که همزمان در کنار پخش این برنامه، ویژه برنامه «همستان» با دیگر مهمان های خود تهیه و تولید می شود.
 
ویژه برنامه شبکه جام جم با بخش های متنوعی چون؛ سوغات، اجرای ده کنسرت خوانندگان پاپ و سنتی ایران در استودیو تهران، به تصویر کشیدن نوروز اصیل و باستانی ایرانی سال 1395 را با همدلی و یکرنگی تمام ایرانیان داخل و خارج کشور تحویل می کند.
 
شبکه جهانی جام جم با هدف و رویکرد اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی، حفظ و گسترش ارتباط ایرانیان مقیم خارج از کشور با  ویژه برنامه های عیدانه ی خود، نوروز باستانی را با اهالی جهان ، و با مشارکت سفارت ایران در لاهه هلند بخصوص ایرانی ها جشن می گیرد و با تلاش روز افزون خود بیش از پیش به هدفش که حفظ و گسترش ارتباط با ایرانیان مقیم خارج از کشور است  نزدیکتر می شود.