علی هنرور تهیه‌کننده برنامه «تا جمعه» در خصوص تغییرات این برنامه در آستانه نوروز و در سال جدید ؛ گفت: برنامه «تا جمعه» در ایام تعطیلات نوروز به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود؛ اما از بیستم فروردین و اولین جمعه سال 95 پخش برنامه آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: به طور طبیعی در سال جدید تغییراتی را در برنامه شاهد خواهیم بود. در تلاشیم تا هرچه بیشتر برنامه را به سمت شاداب بودن ببریم.
 
وی گفت: برنامه این هفته، «تا جمعه» میزبان بهرام شفیعی است. ما این هفته تصاویر و گزارشی از پشت صحنه برنامه «ورزش و مردم» را پخش می‌کنیم. به علاوه گزارشی از جانبازی که بر اثر جراحات جنگی 20 سال نخوابیده است را در جدول پخش داریم.
 
هنرور بیان کرد: بخش «اعجوبه‌ها» در برنامه از جمله قسمت‌هایی است که با استقبال خوبی مواجه شده است. مردم و مخاطبان نیز برای مشارکت در این بخش اعلام آمادگی می‌کنند. همچنین در بخش «نوستالژی» و ارتباطات مردمی نیز تغییرات مشخصی خواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال جدید آیتم‌هایی را به برنامه اضافه می‌کنیم. در واقع یکی دو بخش را در نظر داریم.
 
تهیه‌کننده «تا جمعه» تصریح کرد: برنامه «تا جمعه» در کل 26 قسمت است که تاکنون شش قسمت از آن پخش شده و بیست قسمت دیگر باقی است. البته نکته مهمی که ما در نظر داریم بحث کیفیت است. «تا جمعه» با همان تعریف گذشته، اما با در نظر گرفتن موضوع بالا بردن کیفیت در بخش‌های مختلف به کار خود ادامه خواهد داد.
 
وی در پایان تأکید کرد: به احتمال زیاد در سال آینده از زمان سرگیری پخش، تغییر دکور را شاهد خواهیم بود. به هر شکل ما منتظریم تا بخش‌های اصلی را با طراحی‌های جدید و با کیفیت پیش ببریم.