محمود محمودی تهیه‌کننده «ساعت 25» در خصوص تغییرات این برنامه در سال جدید و جزئیات و ویژگی‌های کلی آن ؛ گفت: از سال 90 که تولید «ساعت 25» را آغاز کردیم، برنامه‌ای مردم‌محور با هدف سرگرمی موسیقایی را در نظر داشتیم. جای چنین برنامه‌ای در حوزه موسیقی پاپ بین برنامه‌های تلویزیونی خالی بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به علاقه‌مندی مردم بعد از یک‌سال از هنرمندان مانند خوانندگان، ترانه‌سراها و ... دعوت کردیم که در نظرسنجی‌های صورت گرفته این بخش نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. بر همین اساس سعی کردیم در ادامه به سمت تخصصی‌شدن پیش برویم. آیتم‌هایی به برنامه اضافه شد که برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی مشاهده شد.
 
محمودی در خصوص تغییر مجری «ساعت 25» توضیحاتی ارائه کرد و گفت: چندی پیش پیشنهادی با مدیران مطرح کردیم مبنی بر اینکه در این برنامه احتیاج به حضور منتقد داریم. بنابراین درخواست کردیم مجری به کادر اضافه شود که سواد موسیقایی مناسبی داشته باشد و بتواند در گفتگوهای تخصصی ما را کمک کند.
 
به هر شکل با حضور امیر حسین مدرس کار ما راحت‌تر شده است. البته نظرها متفاوت است. برخی از مخاطبان با رفتن قدیریان مخالف‌اند و بعضی از حضور مدرس راضی. اما باید تاکید کنم ما برای مردم برنامه می‌سازیم. امیدوارم تغییرات بوجود آمده در برنامه را مردم دوست داشته باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: محمود‌رضا قدیریان دوست بسیار خوب من است. مایل نبودم او را از دست بدهم. او در برنامه‌های اجتماعی و مردمی مجری توانایی است؛ اما سواد موسیقایی بحثی جداست. در ضمن برای اجرای این بخش چند گزینه وجود داشت که در نهایت امیرحسین مدرس برای این بخش انتخاب شد. در ابتدا مدرس نیز تمایل داشت تا در کنار قدیریان اجرا کند اما قدیریان نپذیرفت. بنابراین، «ساعت 25» با اجرای امیرحسین مدرس به روی آنتن می‌رود.
 
محمودی اظهار داشت: در حال حاضر برنامه ما تبدیل به یک مجله موسیقایی شده است. سعی کردیم تا جنبه‌های مختلف را در نظر بگیریم. تغییرات بوجود آمده در برنامه شامل بحث‌های کارشناسی هم می‌شود. ما طی چهار سال گذشته در جذب مخاطب موفق بودیم. در عین حال تلاش کردیم برنامه را از حالت سرگرمی صرف خارج نموده و عنصر آموزش را نیز مدنظر قرار دهیم.
 
وی افزود: بر همین اساس موسیقی سنتی، گوشه‌ها و ردیف‌ها، دستگاه‌های موسیقی، کارشناسی موسیقی فیلم، مصاحبه‌های اختصاصی با افراد سرشناس که جنبه کارشناسی دارد را مد نظر قرار دادیم.
 
تهیه‌کننده «ساعت 25» در مورد تغییرات این برنامه در سال جدید عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروز به مدت دو هفته پخش برنامه متوقف می‌شود. از 19 فروردین پخش از سر گرفته می‌شود و البته به احتمال قوی فضا و دکور برنامه نیز تغییر خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که جای آن در برنامه خالی بود، بخش «اخبار موسیقی» است. موسیقی کشور ما وابسته به سایت بود. در این بخش اتفاقات مربوط به کنسرت‌ها، عرصه بین‌المللی، بررسی موسیقی نواحی، سنتی، فیلم نیز جزو این قسمت است.
 
محمود محمودی بیان کرد: یک آیتم جدید دیگر با نام «زیر و بم» از سال آینده به برنامه اضافه می‌شود. در این آیتم به سراغ هنرمندان رفته و گفتگوهای حاشیه‌ای را با آن‌ها ترتیب می‌دهیم. به عنوان نمونه با افرادی چون کوشان حداد، میلاد ترابی، مهرزاد امیرخانی و ... . این آیتم در حد 7-6 دقیقه شامل گفتگوی تفصیلی و چالشی است.
 
این تهیه‌کننده تلویزیون بیان کرد: آیتم دیگر «پشت صحنه» است. در این آیتم مراحل ضبط و تهیه آلبوم‌ها، ترک‌ها و تیتراژهای تلویزیونی نمایش داده می‌شود. مهمان این هفته «پشت صحنه» اهورا ایمان است. 
 
وی در پایان گفت: ما در «ساعت 25» در مورد موسیقی نواحی و شکل و فرم آن نیز صحبت می‌کنیم.
 
قابل ذکر است؛ «ساعت 25» پنجشنبه شب‌ها در ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. دست‌اندرکاران این برنامه عبارتند از:
 
محمود محمودی: تهیه کننده، حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی: سردبیر، آرش جهانشاه: مدیر تولید و مسعود صنم: تدوین. «ساعت 25» تا پایان سال 95 به روی آنتن سیما خواهد رفت.